fredag den 6. marts 2009

Layout med Perfect Pearls....

Jeg har været igang med at "lege" med de nye Perfect Pearls. Det er et meget sjovt produkt og minder om løst øjenskygge - men nogle TOTAL fede farver og effekter.....


Jeg har lagt et Layout ind på Unik til inspiration http://www.unikhobby.blogspot.com/

Tjek det ud.... :o)



Jeg skal i løbet af dagen igang med at pakke til Scrap i det jyske i morgen... JUHUUUU jeg glæder mig helt vildt og håber jeg får hilst på en masse søde, skønne kvinder... Hvis jeg ikke lige ser eller opdaget jer, så kom hen og hils på - jeg har navneskilt på.... :o) :o)

Jeg vil også ønske jer alle en rigtig god weekend.... TAK fordi du kiggede forbi !!!!!

5 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Nåh ja. Et navneskilt må jeg lige se om jeg kan nå at lave. Hyggeligt hvis vi kan få hilst på så mange som muligt.

Sarah sagde ...

Rigtig fint LO med mange fine detaljer...
Uglen er da super sød!

Pia sagde ...

Lyder spændende med produkt som øjenskygge. Du må have en rigtig god tur, er slet ikke misundelig neeeeej

Karina Beck sagde ...

Flot layout med fed ugle. Kender ikke det perfect perl, så jeg glæder mig til at se/høre mere om det.

Gitte sagde ...

Ej et skønt LO du har lavet. Hvor uglen sød. Var lige forbi you-tube og kigge. Det perfect perles ser rigtig spændende ud. Nogle fede effekter man kan lave med det. :) Det må jeg prøve en dag. :)
Håber du får en hyggelig dag til eventet.
Du må ha' en rigtig god weekend
Knus Gitte