mandag den 9. marts 2009

Layout med Perfect Pearls....

Jeg vil vise endnu et LO med Perfect Pearls. Jeg er blevet helt bidt af at finde muligheder for at bruge PP på de ting jeg laver ... :o) :o)
Du kan tjekke hele Layoutet ud på Unik Scrap: http://unikscrap.blogspot.com/
Her lige nogle sneak peaks.... :o) :o)

Hus-ideen har jeg liftet fra Stinne. Husene er hjemmelavet, med en linial og saks... :o)

Lidt flere detaljer...


Lækre knapper fra My Minds Eye...


Jeg har brugt papir fra DreamStreetPaper serien Forever Family - karton fra Bazzill - Knapper fra My Minds Eye - Tim Holtz Journaling Tickets - Jumbo Brads fra Making Memories - Punch retro blomst stor - Quickutz Blad - Bånd fra Zig Zag Limeade - 3D Faom Squares - Glossy Accents på vinduer og dørere på husene - Versamark transperant stempelpude - Stempler fra Tim Holtz - Perfect pearls farver Blush og Perfect Gold - Fixativ spray - Sværte fra Cahlk Cats Eye....

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god mandag... :o) :o)

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Et skønt LO. Hvor er de søde de små huse. Ja det er jo ikke alt man kan få i QK, så nogle gange må saksen i brug ;o)
Det papir er super flot, desværre kan jeg ikke se alt det andet papir på unikhobbys side.:/
Igen er det en fed effekt det giver med perfect perls.:)
Du må ha' en rigtig god mandagaften.

Karina Beck sagde ...

Dejligt layout. Rigtig søde huse.
Jeg har endnu ikke prøvet pp men det ser spændende ud..
Er det til pp du bruger fixativ??

Pia sagde ...

flot lo og ser rigtig spænende ud med perfect pearls

Heidi sagde ...

Hvor var det hyggeligt at møde dig lørdags og enda nå at snakke med dig også ;O) Lækker indkøb du har foretaget dig - syntes jo som altid det er super svært at begrænse sig ggg

Super flot lo du har lavet, ender jo med man selv skal ha fat og igang med perls ;o))

Rigtig god mandag aften

Fru N. sagde ...

Hej Tanja.
Tak for demonstrationen af Perfect Pearls i lørdags i Ejsing....det er utroligt med alle de behov man pludselig kan få. Tror da bestemt ikke jeg kan leve uden de skønne bagrundsstempler fra Tim Holtz.