søndag den 22. marts 2009

Konfirmations-kort....

Jeg har været igang med at lave nogle konfirmations-kort... Efterhånden en del bestillinger, så jeg ved godt hvad min nærmeste tid skal bruges på..... :o) :o)
Læsning, eksamensopgaver og konfirmationskort.... Griner

Her er nogle af dem jeg har lavet:

Det første kort har jeg liftet efter Majer´s forslag til konfirmationskort på Scrapsisters... Mange lækre forslag så tjek det lige ud her: http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/kortogstempler/konfirmationskort




Håber I alle har haft en god weekend - det har jeg.. :o) :o)

TAK fordi du kiggede forbi.....

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

så skønne nogel kort du har fået lavet og kan nok regne ud du ikk kommer til at kede dig forløbig ;o)

Helle Sahl sagde ...

Dejlige kort. Godt at se noget forskelligt og blive inspireret af til de konfirmationskort.

Karina Beck sagde ...

Meget flotte konfirmationskort.

Grete sagde ...

Super lækre kort, lige efter min smag.
Det kan godt være at jeg "stjæler" en idé eller to.

Pia sagde ...

super flotte og meget forskellige kort, så lækkert dekoreret allesammen og i lækre farver. Du må have en god dag

sonja sagde ...

hvilke skønne kort kort du har lavet,du giver en masse inspiration.hav en god dag...

HenrietteH sagde ...

Super skønne kort - mange forskellige fede detaljer - bla. syntes jeg din brug af mange knapper er ret flot..
Fortsat god fornøjelse med kortmageriet.. :O)

Trine Emdal sagde ...

Super dejlige kort de er bare så gode og friske farver
rigtig flot