søndag den 8. marts 2009

Scrap i det jyske......

Jeg vil starte med at sige tusind TAK for en rigtig hyggelig dag i selskab med ALLE jer skønne scrappe quinder... :o) :o)

Jeg havde demostrationer af Perfects pearls - det var sjov og altid skønt når SÅ mange kommer og ser på...... :o) Tak for det...

Jeg nåede ikke rigtig at få lavet en masse - HMMM passer ikke for jeg fik handlet en del.... Men ikke så meget scrappen, mere snakken, hyggen og så demonstrationer.... Meget snakken... Griner :o) :o)


Her er et billed af nogle af de ting jeg købte i går:



Jeg var så heldig at vinde en lækker pakke papir og dims på min indgangsbillet... :o) Jeg havde desværre ikke kamaraet med og kunne ikke lade være med at pakke den op, så I kan ikke se et billede... :o(

Kan I have en rigtig god søndag og TAK fordi du kiggede forbi.... :o) :o)

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre ting, du har købt. Det kunne ligesågodt have været mig der havde købt det, lige min smag.
Godt, at i har hygget jer..

Jette / ma11edina sagde ...

Selv tak for en hyggelig dag. Og tak til dig og Benedikte for demoén af perfect pearls - det står så på indkøbslisten til convention hehe...så har Unik vist også flere spray på lager :-)sammen med det andet der var udsolgt ;-)
Også lækre ting du har købt....kan jo genkende lidt af det :-D
Vi ses vel i Middelfart?

Gitte sagde ...

Mums nogle lækre ting du har købt. Ja sådan skal et Event være snakke, shoppe og så selvfølgelig snakke lidt mere. Det lyder som du havde en hyggelig dag. :)
Du må ha' en rigtig god søndag.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Selv tak for en rigtig hyggelig dag..... Jeg fik da scrappet lidt, men fik nok mest shoppet og snakket.... smiler.....

Men nu skal jeg godtnok scrappe med alle de ny indkøbte ting....

Grete sagde ...

Selv tak for hyggeligt selskab! Ja det var en super dejlig dag, med masser af hygge og shoppe m.m. (og en tur omkring MC.donald på vej hjem). Jeg fik nu heller ikke lavet ret meget, men hvad betyder det, bare vi har haft en god dag.

troll13 sagde ...

Lækre ting, du fik købt :o) Det lyder til at der er blevet hygget igennem ;o)

Betina Olesen sagde ...

Selv tak for en hyggelig dag... lidt fik vi snakket, men det blev ikke til så meget...

Ja, jeg fik da også pludselig nye behov, super demo og lækre ting... især bagrundsstemplet af Tim holtz skal jeg da have fingrene i, må da håbe at Unik har dobbelt lager med af dem ;-)

Knuz Betina

sonja sagde ...

dejlige ting du fik købt,og tak for demonstrationen af perfekt pearls. ha en god dag.