søndag den 15. marts 2009

Så er weekenden ved at være gået....

Nu er det blevet søndag aften og jeg syntes denne weekend er fløjet afsted...

Fredag fik jeg hele lejligheden gjort ren - det var også tiltrængt. Fik taget spindelsvæv, vasket gulve og pudset lidt vinduer, men orkede ikke dem alle.... Jeg bor i en gammel herskabs lejlighed med 3.5 meter til loftet og der er MANGE vinduer, det er så også indsats vinduer så der er det dobbelte at pudse.... :o( :o(


I går aftes havde jeg besøg af en flok tøser, vi fik god mad og en MASSER af rødvin. De gik i nat kl. 01.30 og inden jeg havde fået ryddet op, var klokken blevet 02.30... I dag har vi sovet lidt længe og ellers bare tusset rundt.. Er begyndt på konfirmationskort - har allerede fået en del bestillinger på konfirmationskort og bryllupskort....


I morgen tager drengene og jeg toget til Roskilde, hvor vi skal over og besøge Stinne & fam... Dejligt at se dem alle igen og jeg er spændt på at se, hvor stor Thea nu er blevet.... :o) :o)

Tirsdag skal vi til kontrol på touretteklinikken på Glostrup sygehus og om eftermiddagen går turen hjemad igen til Viborg..... Så der sker lidt de næste par dage... :o)


Jeg har forresten også fået lavet et LO i weekeden:


Billederne er fra i sommers, hvor de unge fyre stod på strøget i København og spillede på ølflasker... Det lød KANON godt og jeg blev bare nød til at have et billede af det... :o)
Lidt magic mesh og noget lækkert bånd fra Unik scrap....



Journaling tickets og swivel clasps fra Tim Holtz...




Quickutz node som har fået en gang Glossy accents fra Ranger...





Tjek lige dette LO ud på Unik scrap http://www.unikscrap.blogspot.com/

Et layout hvor jeg har brugt Perfect pearls....

TAK fordi du kiggede forbi og god søndag aften.... :o) :o)


7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte layouts begge to. De fyre på det første layout, var det ikke dem, der var med i X factor??
Jeg har endnu ikke fundet ud af det pp. Kommer det ikke i pulverform? Hvordan kan du så lave en swirl?? Nå ja, man lærer jo ikke hvis man ikke spørger... ; )

Jette / ma11edina sagde ...

Dejligt LO og skønt minde. Flotte farver til billederne! Det der perfect perls skal jeg have lidt af i Middelfart...regner med at Unik har det på lager igen ;-)
Rigtig god tur til jer :-)

Sabina Bjerre sagde ...

Hvor er det bare flot!! Jeg nåede aldrig rigtig at se hvordan det fungerede det der perfect pearls! Håber at se det en anden dag!

Kommer du ikke snart til Skive, så kunne vi evt få et lille kursus i pp :) Lokke lokke lokke :)

Heidi sagde ...

super flot lo og ja de er fantastiske - oplevede dem selv i sommer´s ;o)
Rengøring ka du bare fortsætte nod på med - måske i bare skal fortsætte i toget ;o)

Lyder til nogle hygge dage og mon ikk vi får et lille billede a se a prinsessen ;O)

Betina Olesen sagde ...

Jeg er altså vild med det perfect pearls... det er vist også et must her.... men skal lige have styr på nogle ting.... er du med Unik I Middelfart ???? ellers skal jeg have spurgt dig inden...

Jow, den sommerfugl du brugte i Ejsing, kan jeg ikke finde på Uniks side... har du et billede af den...

Ellers et skønt LO, der er liv og glade dage, der sker noget på hele LO'et...skønt...

Jeg har lige haft et "Barn" på touretteklinikken, og jeg er umiddelbart imponeret af deres kunnen....

Hygge fra Betina

Grete sagde ...

Super flot LO, skønne farver, og rigtig fine detaljer.
Det lyder til at I har haft en hyggelig weekend.
Rigtig god tur til Sjælland.
Knus Grete

Trine Emdal sagde ...

super Lo med mange flotte detalger det ligner dem der var med i et af programmerne på tv x factor måske? som karina skriver