søndag den 17. august 2008

Som tiden da render afsted...

Jeg syntes min tid flyver afsted, men sådan er det nok når man har mange opgaver. Der er en masse som jeg gerne vil nå inden jeg starter på efteruddannelse tirsdag den 26. August..

Men det er da blevet til lidt kort:

Papir med glimmer fra My little yellow bicycle - Karton fra Bazzill - Stempelaftryk Magnolia - Bånd og spænde fra Panduro - Blomster fra Prima - QK blad - Ranger Glossy Accents....





Lige lidt detaljer:



Tak fordi du kiggede forbi.... HUSK at holde øje med bloggen de næste par dage for der kommer en overraskelse.. :o) :o)

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot kort.Venter med spænding ; ) : )

Heidi sagde ...

super skønt kort - vil da vente spændt og se hvad der sker ;O)

Netti sagde ...

Sikke et flot kort. Jeg er vild med farverne - det ser vildt godt ud.
Held og lykke med dinefteruddannelse.