mandag den 4. august 2008

Så er ferien ved at være slut....

Nu er det sidste uge vi har ferie herhjemme og der skal bruges til alle de praktiske ting som vi ikke har fået lavet i ferien. :o))

Det har været en kanon god ferie med dejligt vejr, desværre har jeg været en tur omkring sygehuset med min yngste søn Anders...

Han blev syg og jeg troede det var en gang influenza fordi han havde meget ondt i maven og kastede op, men men moderen blev klogere.. Så begyndte han at klage over det gjorde ondt når han tissede og så troede jeg at det var en gang blærebetændelse, idet vi havde været meget i badeland i ferien.


Så jeg tog til læge og han blev indlagt til observation for blindtarmsbetændelse og efter et halv døgn vurdere de, at han skulle have blindtarmen fjernet.... De fik den i rette tid for den var fyldt med betændelse og det havde ikke været længe inden den var sprunget...

Men han er bare en sej gut som kom sig kanon hurtigt og i dag er han meget stolt af sit fine ar og moderen er efterhånden ved at have indhentet manglende søvn for 4 døgn.... :o))


Lige et billed af Kolding by ferie - hvor vi havde en pragtfuld ferie.... :o))




Tak fordi du kiggede forbi.... :o)

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Velkommen hjem fra ferie. Synd at i skulle have den hospitalsoplevelse. Godt at i havde en god ferie trods alt.

Heidi sagde ...

Velkommen hjem igen - sikke da en ferie i har haft - eller noget af den... rigtig synd for gutten - men dejligt han hurtig er på dupperne igen

Heidi sagde ...

jeg har en ting til dig på min blog :o)