torsdag den 7. august 2008

Et kort......

Så er der "lidt" kreativt fra mig igen -har ikke rigtigt haft overskuddet... Det er også blevet et hurtigt kort uden så mange lækre detaljer....

Desværre har Anders nogle eftervirkninger efter operationen, såsom at have meget svært ved at falde i søvn og så har han nogle meget slemme mareridt om "manden med leen" som kommer og dræber ham :o(...
Så det er snart ved at være 14 dage siden jeg sidst har fået en ordentlig nattesøvn - det er mega hårdt især fordi jeg jo ikke har små børn mere og er slet ikke vant til det natteroderi..... Men mon ikke tiden hjælper her og nu er sommerferien jo ovre på mandag - måske nogle nye gode oplevelser kan gøre sine positive indvirkninger...... :o))

Jeg er også igang med at få styr på al den litteratur jeg skal igang med, når jeg starter på min diplomuddannelse til talepædagog her i slutningen af August... HOLD da fast der er mange sider der skal læses og jeg er spændt på om jeg overhovedet får tid og overskud til kort og scrap.....

Jeg har prøvet at lave en anden størrelse på kortet - det er 11x13cm. :o)

Lige lidt detaljer:


TAK fordi du kiggede forbi.... :o)







4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Lyder som en hård tid der har været :o(

Men dejligt kort og håber du får tid til scrap når du starter på uddanelse :o)

Netti sagde ...

Sikke da noget med stakkels Anders. det er da synd at han skal drømme sådan noget skidt :o( Jeg håber det går over når han starter i skole og får andre ting at huske som du skriver.
Virkelig sødt kort du har lavet.
Held og lykke med uddannelsen.

Kommer du snart til en Sabinasag igen?

Karina Beck sagde ...

Sødt kort. Fine små nøgler.
Håber det går fremad med Anders.

Karina Beck sagde ...

Hej. Kig forbi min blog der er en ny Award til dig.