tirsdag den 19. august 2008

Overraskelsen er........

Nu er det vist tiden at jeg afslører hvad overraskelsen går ud på.... :o)


Blogcandy


Da der har været over 3000 besøgende på min blog siden jeg fik tæller på - har jeg valgt at lave en omgang blogcandy som TAK for alle jeres besøg og dejlige kommentar.. :o) :o) :o)

Her er hvad du kan vinde:



2 mønsterark fra Basic grey - 2 bazzill Karton - 15 Hänglar og Stänglar embossede stempelaftryk - lidt blandede blomster........

Hvad skal du gøre for at deltage i blogcandy......
Du skal smide en kommentar under dette indlæg inden fredag den 22. august kl. 24 og så udtrækker jeg 2 vindere i løbet af lørdagen....
Derefter skal du lave en henvisning på din egen blog hvor du linker til blogcandyen... :o)


Så er der lige et kort mere:


Tjek lige ALLE de flotte bidrag der er kommet til skitse stafetten på Unik Hobby Blog: http://www.unikhobby.blogspot.com/

Der er også lækker lækker magnolia blogcandy på Inger Marie´s blog http://inger-marie-kortdesign.blogspot.com/2008/08/magnolia-dt-kort-og-blogg-candy.html - tjek det lige ud.... :o)

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god tirsdag.... :o) :o)

16 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tilykke med besøgstallet.
Uhh hvor ser den blog candy dog lækker ud. Hänglar og Stänglar er mine ynglings. Ærgeligt, at man ikke kan købe dem i DK, for jeg ejer desværre ikke nogle selv...
Linker straks hertil ; )

troll13 sagde ...

Tillykke med alle dine besøg, jeg har givet dig en Award, så kig ind på min blog ;o)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Tillykke med besøgene. jeg kigger også altid forbi når der er ny opdateringer. Er dog ikke altid så flittig til at lægge en kommentar.

Inger Marie sagde ...

Tusen takk for kommentaren i bloggen min.
Nydelig kort og flott blogcandy du har :)
Lykke til i min blogcandy!

Charlotte sagde ...

Tillykke, hvor er det stort med 3000 besøgenden... Jeg linker med det samme til din blog-candy..

SallyMoose sagde ...

wow rigtig flot kort og 1000 gange tillykke med alle de besøg!! men du laver altså også rigtig flotte ting. og lækre ting man kan vinde:-p

Heidi sagde ...

forstår jo godt med så mange besøg - super blog du har med en masse inspirration ;o)

Anne Bente sagde ...

super lækker blog candy og super lækre kort, jeg linker straks til din blog candy

Marianne1972 sagde ...

Tillykke med de 3000 besøgende på din blog.

Din blogcandy ser vel nok dejlig ud... jeg er vild med hänglar & Stänglar .... uhh... hvis bare jeg var heldig at vinde dem.

Jeg har skyndt mig at ligge linket på min blog.

Louise sagde ...

Tillykke med de mange besøg. Jeg er i hvert fald en af dem som er her tit :). Jeg har linket på min blog.

Knus Louise

Linda sagde ...

Flot med så mange besøg, sådan en tæller må jeg ha:-)
Super flot kort.
Glæder mig til at møde dig, vi ses:-)

maria sagde ...

tillykke med besøgsantallet
har langt link på min blog.
super flotte kort som altid

Curly sagde ...

wow... tillykke med alle besøgene :) Kunne være, at man selv skulle overveje at få tæller på :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal..... Kan nu godt forstå det, når jeg ser alle dine flotte ting...

Hängler og Stängler i en blogcandy, det er lige mig, har desværre ingen selv - ØV.....

Linker hertil med det samme.....

Fru N. sagde ...

Tillykke med de mange besøg på din side...Og lækre kort du får lavet.

Linker straks fra min blog.

jane sagde ...

Uhh... tillykke med det flotte tal på bloggen tanja.. jeg krydser alt hvad der krydses kan..

knuus og kraam