onsdag den 27. august 2008

Så er først dag gået...

Så er min først dag som studerende gået og det gik over al forventning, men jeg er træt i dag og mega glad... :o)
Nu skal min hjerne så bare blive en studie hjerne og der kommer nok til at gå et par uger før det sker - Puha jeg håber da det sker.... Griner
For der ligger 24 bøger her ved siden af mig som jeg skal igang med at læse - nogle af dem hele bogen og andre kun noget af den, men hold da fast jeg får brug for min hjerne er i orden... :o)

Kan I have en god onsdag... :o)

Scrapknuzz Tanja

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Tillykke med din nye titel som studerende.

Knus Louise

jane sagde ...

Godt at høre at du er kommet igennem den første dag i dit nye liv. Jeg har tilladt også at takke dig på min blog, og jeg har nu fået brugt det første aftryk fra dig på et kort,... som jeg uofficielt er super tilfreds med..
knus herfra..