mandag den 18. august 2008

Lige lidt flere kort.....

Så er der blevet lavet lidt flere kort og her er et par stykker til forhåbentlig inspiration.... :o)
Det første er lavet på papir fra Basic Grey - karton fra Bazzill - Stempelaftryk Whipper Snapper Boo Boo Bear Unik Hobby - Blomst fra Prima Obbessions pink - Blad QK - QK alfabet Snowflake - Kartonstykke under stempelaftryk har jeg Goosebumpz med Curls 4 fra QK...

Lige lidt detaljer tæt på....


Det næste kort er lavet på papir fra Junkitz Flower ful - karton fra Bazzill - Stempelaftryk er fra en Swap - Blondebånd fra Li´om hjørnet - Blomsterne har jeg lavet med Retro blomst stor og medium Unik Hobby - Brads fra Panduro - Adhesive Rhinestones Unik Hobby - Så har jeg lavet markeringer med Ranger Glossy Accents....

Lige lidt detaljer....

Måske I kan fornemme at jeg har lavet markeringer med Ranger Glossy Accents...

TAK fordi du kiggede forbi og i morgen vil jeg fortælle hvad overraskelsen er.... :o) :o)

6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du laver da nogen fantastisk smukke/flotte/spændende kort!! :)
Her bli'r jeg da nødt til at suse forbi lidt oftere ;)

Pia sagde ...

Rigtig søde kort, lækre farver og sjove stempler

Karina Beck sagde ...

Skønne kort du har lavet.

Jette / ma11edina sagde ...

Igen nogle rigtig søde kort, dejlige farver og papirvalg. Jo, kan godt se effekten med glossy accents, det ser godt ud :-)
Ha´en god tirsdag.

maria sagde ...

Super flotte kort du har lavet i dejlige farver og opsætning

Anonym sagde ...

Helt vildt skønne kort.
De er begge detaljerede og spændende.
Superflot farvelægning og valg af papir og karton der matcher perfekt.