torsdag den 3. april 2008

TUREN går til.................

I eftermiddag går turen mod Roskilde... Jeg skal over til Stinne og scrappe, så lørdag tager vi til Convention i Ryslinge... Uhhhh hvor jeg bare glæder mig :o)
Det er et godt stykke tid siden jeg har fået lavet nogle indlæg - bær over med mig for jeg har været lidt ud at rode følelsesmæssigt for det har lige været 1 års dagen for min fars død og det har påvirket mig meget...
Jeg fik lavet mappen færdig til min mor - hun blev VILDT rørt og glad for den.....

Go´weekend til ALLE når den kommer..

Lige et KAOS billed fra mit scrapværelse - HMMMM hvad mon jeg skal have med over til Stinne........

2 kommentarer:

Stinne sagde ...

ALT!!!*ggg* gLÆDER MIG TIL DU ER HER!

Netti sagde ...

Rigtig god tur. jeg er sikker på at i to kommer til at hygge jer for vildt :o)
Du tager da bare det hele med - så er du fri for at spekulere mere på det :o)