onsdag den 16. april 2008

En konfirmationsgave....

De sidste par dage har jeg været igang med et layout som min venindes datter skal have til sin konfirmation søndag den 27. april... Det er hende som jeg har lavet invitationer sammen med til hendes konfirmation og hvad er det lige man giver en konfirmant som evigt minde.. :o)

Så hun får dette layout i ramme og så et smykketræ fra Rosendahl....


Så kan hun jo med tiden selv været med til at lave et nyt layout når hun syntes dette skal skiftes ud eller ved andre særlige begivenheder... Men det lader jeg hende om at bestemme :o)


Billedet har min ældste søn taget en af de weekender hvor hun har været hernede på besøg, så hun har ikke set det før for jeg har haft "gemt" det... :o)
Mon ikke der kommer flere billeder de næste par dage af de ting jeg går og nusser med... :o)

4 kommentarer:

lam sagde ...

den gave skal da nok vække lykke. super flot layout med et skønt mix af farver og mønstre

Stinne sagde ...

Uper sødt og lækkert papir du har brugt!

Camilla skal nok blive helt vild glad for det!

KNUS og god weekend!

maria sagde ...

Sikke et skønt LO og hold da op en dejlig gave hun får.
god weekend

Anne Bente sagde ...

åhhh, så skøn gave at få, lækker lo :)