onsdag den 23. april 2008

Jeg har fået en award....... :o)

JUHUUUUU Jeg har fået en reward af Stinne http://homemadeby-stinne.blogspot.com/

Hun skrev angående mig: For hendes gå-på-mod - og vilje til at lærer alt om denne hobby. Hvem andre kan finde på at skrive en sms sent om aftenen at hun lige skal spørge om noget - med scrap og om hun må ringe! Heldigvis ser vi endnu mere til hinanden efter hun er blevet en del af denne verden.
Jeg er virkelig beæret og stolt..... :o) :o) :o)

Så nu skal jeg sende 5 Awards videre til andre super scrappere...



Første jeg har valgt: http://mettesscrapbooking.blogspot.com/ - Min begrundelse er at jeg ALTID kan finde en masse inspiration på din hjemmeside og du skal have ros FOR alle de kanon flotte billeder du tager... Håber snart jeg får lov til at møde dig i Real live... :o)

Den anden jeg har valgt: http://piabau.blogspot.com/ - Min begrundelse for dig, er ALLE dine total fede scrapting - LO - æsker - kort m.m. Jeg er altid spændt på at se hvad nyt du har fundet på.. Så er du altid god til at ligge en kommentar på min blog... :o)

Den tredje jeg har valgt: http://majer.dk/ - Min begrundelse er at jeg er HELT vild med din stil og syntes du laver de fedeste ting som jeg kan finde mega megen inspiration og jeg kan med glæde huske tilbage på dit kanon minialbum kursus i Ryslinge... Du får den også for dit glade humør.. :o)

Den fjerde jeg har valgt: http://nettisscrapblog.blogspot.com/ - Min begrundelse er at jeg godt kan lide at komme forbi din blog og læse dine altid humoristiske indslag og finde en masse inspiration.. Jeg husker også tilbage på dit Kaligrafi-kursus i Ejsing med glæde, men må indrømme at det ikke er meget jeg har øvet mig siden...Du er altid god til at ligge en kommentar når du er forbi min blog.. :o)

Den femte jeg har valgt: http://homemadeby-stinne.blogspot.com/ - ved godt nok ikke om jeg må give dig en tilbage, men jeg gør det alligevel... :o) Min begrundelse er at du er min rigtig total gode veninde og at du har LÆRT mig ALT det jeg nu ved om denne scrapverden og det er jeg dig evig taknemlig over....... :o) DU er HELT klart min største inspiration og jeg ønsker bare at nå op på dit niveau, men der er lang vej så jeg forsøger at tage udfordringerne op... :o)


Har "puttet" en bette hilsen i jeres kommentar....

Lige på falderebet vil jeg lige vise disse total fede køer som jeg fik i gave i går af Linette - en rigtig sød konfirmant, hvor jeg var "praktisk gris" til hendes store dag... :o)

Elsker køerne fra Cow Parade... :o)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Tusind tak for awarden og de søde ord, nu må jeg se om jeg kan finde nogen der ikke har fået den.

Netti sagde ...

Tusind tak for din award.
Sikke nogle lækre køer. Jeg fandt dem som kopi i heste og så gav jeg een forleden til min datter for hun havde efter endnu en ridetur på naboens hest plager om een. Så hun fik den med ordene: og så vil jeg ikke høre eet ord mere om at du vil have en hest! Hun kunne ikke lade være med at grine og sagde MOR ALTSÅ!