mandag den 7. april 2008

Så er jeg kommet til overfladen igen.........

Torsdag tog jeg fra Viborg kl.16 med lyntog, men der var ikke megen lyn over det for banestyrelsen er igang med at reparer skinner, så jeg nåede først til Roskilde kl.21.38 om aftenen....

Så fredag tog Stinne og jeg i scrapshop - jeg fik ikke lavet noget andet end handle og bare gå rundt og røre ved ALLE tingene. Det er noget af det jeg savner her i Viborg - en fysisk butik, men så er det godt at Roskilde har så lækker en butik.... :o)
Lige et billed af Stinne og Nicolette......
Senere fredag fik jeg lavet et kort og layout til Convention i Ryslinge lørdag - ellers var jeg bare fyldt op af en masse sjove og hygglige indtryk fra en kanon dag.. :o)
Lørdag tidligt ud af dynerne, under bruseren og afsted mod Ryslinge. Vi kørte lige dertil og var der kl. ca.10 og fik en rigtig god plads i hallen.... Vi fik snuset lidt inden vi skulle på kursus "Minialbum" med Majer - TAK for et kanon kursus Majer.......... :o)
Jeg fik en masse ud af dette kursus og er mega stolt af mit minialbum, som jeg håber kommer på bloggen pyntet en af de nærmeste dage... :o)

Bagefter var jeg med ovre hos unik hobby og "hjælpe" med at vejlede folk i at male med twinklings farver... Det var mega sjovt og hyggeligt - jeg opdagede at jeg ikke var helt dårlig til at male og samtidigt vejlede folk.... :o)
SÅ skulle der shoppes.... Jeg tør ikke engang vise hvad jeg har købt.... Griner.. Tror ikke ALLE de billeder kan være på min blog..... Lige et enkelt billed af de ting jeg købte til at lave embossing med, for det prøvede jeg for første gang hos Unik hobby og så var jeg solgt... :o)



Lige nogle stempler jeg købte:

Så var det næste kursus... Værtindegaver med Anne fra paperfarm og det var også et godt
kursus, men jeg nåede kun at få lavet et "chokolade" kort. Så jeg skal have lavet en flaske/dør skilt af den skabelon jeg fik med hjem, så mon ikke den også kommer ind på hjemmesiden, når den er blevet færdig...
SÅ VANDT jeg med det kort jeg havde lavet - for FØRSTE gang mens jeg har scrappet så jeg blev HELT overrumblet da de råbte mit navn....... :o)


Lige inden vi skulle afsted gik jeg lige over og tjekkede for en sidste gang om vi havde vundet noget på vores indgangsbilletter men ikke hørt det.... SÅ havde jeg vundet disse stempler..... FEDT - de er fra www.landstoken.se

Så hjem med toget fra Odense, så jeg var i Viborg kl.23.39 - HELT færdig efter en kanon dag med mange indtryk og efter at have mødt/hilst på en masse søde scrappe kvinder.... :o)

I går holdt jeg fødselsdag for familien og her en et lille uddrag af mine skønne gaver.. :o)

6 kommentarer:

Majer sagde ...

Hej Tanja, Tak for rosen omkring mit kursus. Det er jo altid dejligt at høre at kusisterne er tilfredse :-)

Og så var det da rigtig hyggeligt at hilse på dig!!

Tillykke med fødselsdagen... hvonår det er var/er?!?!

Tanja sagde ...

Hej Majer..

Det var også rigtig hyggeligt, at hilse på dig...
Jeg har fødselsdag på tirsdag :o)
Jeg er årgang 72 så jeg bliver KUN 36.... :o)
Scrappknuzz Tanja

Stinne sagde ...

Hej Søde

selv tak for endnu en skøn tur og nogle skønne dage i dit selvskab. Du var en super hjælp hos unik - for jeg blev ærligtalt noget nervøs over alt det folk spurgte om!
MEEEEN du burde nu lægge alt det på bloggen du havde shoppet!

KNUS og tillykke med i morgen.

Netti sagde ...

Hold da op en weekend - du må da være helt bombet!!
Tillykke både med at du vandt OG din fødselsdag :o)
PS hvis du ser min blog kan du se at jeg har lagt alt det ud som jeg har købt og det er maaange billeder - så kom igang :o)

VI VIL SE!!

Peggy-Sue sagde ...

puha det lyder hårdt.. og ja DSB kan man sgutte regne med :)
Hyggeligt at træffe dig på kurserne :) vores række hyggede sig ihvertfald:)
Enormt smukke kort du har lavet og præmien var dig velundt på convention:)

maria sagde ...

Super flot kort du vandt med.

tillykke med fødselsdagen fra en anden årgang 72 :0)