mandag den 21. april 2008

Hvad jeg har nået at få lavet i weekenden....

Så er det blevet mandag.. Jeg har siden torsdag haft en dårlig mave, hovedpine og bare fysisk dårlig. Syntes så fredag at det gik bedre og bevægede mig lidt ud i det gode vejr, men fik desværre prisen lørdag - ekstrem snottet, hovedpine og ondt i halsen... I tænker nok at jeg havde fået for lidt tøj på, men NEJ jeg havde min vinterjakke og lange bukser på.. :o) Jeg skal åbenbart straffes med en gang sygdom - Desværre ikke frisk endnu.. :o(
Men lidt scrap er det da blevet til...



Vi er inviteret til 2 konfirmationen søndag den 27. april, men kan jo kun være et sted af gangen.. Så til konfirmanden hvor vi har måttet takke pænt nej, har jeg lavet denne taske hvor hendes gave og kortet er indeni...


Bagsiden af tasken:
Lige lidt detaljer:


Så har jeg fået en bestilling på et drenge konfirmations kort og han er total vild med FCK, så der komme dette resultat ud af det. Hold da helt fast hvor jeg syntes det er kanon svært at lave drenge/mande kort, måske fordi jeg elsker pynt og det hører sig ikke rigtig til på drenge/mande kort... :o(

Lige lidt detaljer - læg mærke til græsset... :o)

Tak fordi du kiggede med - rigtig god mandag....... :o)

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det et super flot taskekort, søde farver. Drenge kortene er bare for seje

Netti sagde ...

Hold da fast hvor er den taske flot. Den ser SÅ godt ud.
FCK kortet har heelt sikkert gjort lykke :o)

Stinne sagde ...

Hej Smukke

Tjek lige min blog! Jeg har givet dig en reward!

KNUS

PS som altid - lækre ting!