onsdag den 24. februar 2010

Toilet skilt....

Min svigermor bestilte på et tidspunkt et toiletskilt - da de i deres gang har mange døre, så ville hun gerne have noget som kunne identikere hvor toilettet er.... :o)

Skiltet er lavet på noget tykt pap som jeg har skåret ud som et hjerte, med tanke på de gamle das døre...


Derefter er det pyntet med en masse Quickutz dies og til sidst har det fået Glossy fra Ranger for at give det lidt spil...
Et par Close Up billeder:


Her kan man rigtig fornemme Glossy effekten...

Kan I have en rigtig god dag.... :o) :o)

15 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Rigtig smukt skilt.. nu kan ingen vel overse toilettet, vel..

Du har rigtig haft travlt med QK - det er bare et super resultat...

Heidi sagde ...

Ejj hvor er det bare super flot - og en super god ide, kender det selv alt alt for godt det med at finde toilettet ;o)

Rigtig god dag til dig

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en god ide ;), det er et rigtig sødt skilt du har lavet. Ja, jeg kan huske at mine bedste forældre på Samsø, havde sådan et das-skilt hængende, som larmede vildt hver gang man åbnede og lukkede døren *G*G*

Nikolette sagde ...

Hvor flot.. noget mere fancy end det jeg har skåret ud i vinyl på min Silhouette GG

Grete sagde ...

Det er da bare et super flot skilt, du har fået lavet til "Svigermor", den er hun garanteret rigtig glad for.
Jeg er så glad for den opskrift jeg fik af dig på boller, den er flittig brugt, og alle er bare vilde med dem.
Kæmpe knus Grete

sonja sagde ...

Flot flot skilt til toilet døren,nu kan man da se hvor man skal hen.Ha en god dag.knus sonja

Mette W. Sørensen sagde ...

Ja hold da op et skilt, håber toilettet er ligeså flot som skiltet, ellers bliver folk da skuffet når de træder ind, man tror jo det ligner en million inde bag ved døren med sådan et skilt :-)

Pia sagde ...

super flot skilt med rigtig mange fine detaljer

Conny sagde ...

Hej Tanja
Rigtig flot toilet skilt du har lavet til din svigermor.Jeg vil lige spørge dig angående stemplerne, skal jeg de ikke monteres på træklosse?Tak for besøget på min blog.

Karina Beck sagde ...

Skønt skilt. Dejligt frisk og farverigt.
Rigtig god weekend.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hehe de skilte kan jeg godt huske!

Det er et superflot skilt du har lavet, tror måske at folk bliver opmærksom på toilettet længe inden de skal bruge det, når dit skilt hænger på døren....

Vi ses snart!!!

Gitte sagde ...

Waouw et smukt skilt du har lavet. Nogle rigtig flotte QK detaljer. Det er en kanon god ide, det vil jeg måske prøve :)
Du må forsat ha' en dejlig weekend

Anonym sagde ...

Hvor er det bare flot Tanja.
Super god ide, og elsker alle de skønne farver du har anvendt. Prikken over I´et med glossy.

Netti sagde ...

Sikke et flot skilt, men hold da op du har haft gang i tangen!! Jeg bøjer mig i støvet :)

Betina Olesen sagde ...

Sikke et sødt skilt, og sikke et arbejde du har lagt for dagen. åber at det holder et stykke tid...