søndag den 14. februar 2010

Fold ud kort....

Jeg var til Hyggescrap i Skive i går og det var meget hyggeligt - TAK til alle jer andre for et kanon hyggeligt samvær og fordi vi fik en masse lækker mad samt et MUMS kagebord... :o)
Jeg nåede ikke selv at være så kreativ, da jeg have Make-n-takes i farvelægning, men I var SÅ dygtige, så det var det hele værd.....
Jeg har lavet dette enkle, men lidt anderledes kort.....

Håber I har haft en rigtig god weekend... Vil ønske alle dem som skal have ferie i næste uge - en rigtig god ferie... :o) :o)

9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op et total fedt kort, ser godt ud med de papirer du har brugt

Mette W. Sørensen sagde ...

Virkelig fedt kort, både papiret og måden det er lavet på, synes nu ikke det ser enkelt ud.

Karina Beck sagde ...

Flot papir og farvesammensætning. Jeg kunne nu godt have brugt et tredje billed med kortet helt åbent, så jeg bedre kan se opbygningen. ; )

Helle Sahl sagde ...

Det lyder som skønt hyggescrap. Kortet er rigtig fint og det papir med støvlerne er da fantastisk.

Ragna sagde ...

Sikke et sødt kort. Det der skopapir er da for sejt. Hvor er det fra?

sonja sagde ...

Hold da op et flot kort,smart måde at lave det på og papiret er da bare for fedt.Og tak for sidst det er nu så hyggeligt at mødes.hav en god aften.knus sonja

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

søde Tanja,når nu du ligger sådan et flot kort på bloggen, er vi da nødt til at have en "How to"...

Er da også vold med sko papiret, lige noget til teenagerne....

Gitte sagde ...

sikke et fedt kort. Det papir er da for lækkert. Kan godt lide den måde kortet lukkes på.:)
Du må ha' en dejlig uge.
Knus

Grete sagde ...

Selv tak for sidst, søde Tanja, det er nu altid hyggeligt at mødes med dig og alle de andre til hyggescrap.
Ja jeg er også vild med det kort, og som du jo allerede ved, så har jeg "liftet" idéen.