fredag den 12. februar 2010

Scrapplads.....

Så er det blevet weekend igen og det er skønt... For et stykke tid siden vist jeg et billede af min kaotiske scrapplads, men nu har jeg fået tingene på plads og vil vise jer hvordan det ser ud nu... :o) :o)

Før billede:


Efter billeder:

I vognen har jeg alt mit karton og mønsterpapir - karton delt op i farvegrupper. Mit mønsterpapir, noget er delt efter hvilket mærke det er ellers efter pige/drenge papir.

I kasserne er der blomster, pynt, bling m.m - Jeg er vild med de papkasser fra Ikea... :o)
Ved ikke helt om I kan fornemme mine akrylbakker, hvor jeg har rester af karton og mønsterpapir. Karton delt op i farvegrupper og den øverste bakke er der blandet mønsterpapir hvor der er taget af arkene. Mine skæreskabeloner hænger på stængerne med krogene samt forskellige pynt. Jeg har købt nogle stålkurve som også kan hænge på stængerne, de er normalt beregnet til bestik, men der har jeg mine forskellige punches i - så er de lige til at tage i brug.... :o)

Billedehylder har jeg brugt til blomster - har købt nogle små glas i Ikea hvor de er delt op i farver... :o)
Den sorte dims med orange på - der har jeg mit alt mit bånd i....


Her kan man fornemme hele pladsen og det meste er inden for min rækkevide - det er skønt når man fordyber sig i at lave kort eller andet... :o)



Jeg vil ønske jer alle en rigtig god weekend og i morgen skal jeg til Hyggescrap i Skive og jeg glæder mig RIGTIG meget.... :o) :o)
ps. Jeg skal høre om der er nogen som kan hjælpe mig, for jeg kan ikke lægge en kommetar hos Dot Scrap - Dorte og Mette Wad, så Dorte og Mette det er ikke fordi jeg ikke har lyst eller andet men kan ikke få det til at virke... Hvad gør jeg forkert?????


11 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Skøn skøn scrapplads, Tanja, og sikke en orden du har...

Glæder mig til vi ses imorgen!!!!

Anne Bente sagde ...

wawwww for et total lækker plads du har der, ikke misundelig nejjjjj :)

Karina Beck sagde ...

Wauw et lækkert scrapværelse. Det ser hyggeligt ud.
Jeg kan godt lægge en kommentar hos mette... Selvom den siger, kommentaren kan ikke sendes, eller hvad det nu er den siger, når du trykker send kommentar, skal du bare trykke en gang til. Det skal jeg ALTID på den slags blogge.
God weekend.

Ragna sagde ...

Sikke en hyggelig lille plads. Dejligt at se, at andre også roder på deres bord :-)
Den hylde med blomster kan man da blive helt glad af at se på.

Mette W. Sørensen sagde ...

Ser virkelig ud som om du har styr på det... og hvor ser det godt ud det hele. Skønt med nogle nye ideer. og hvor må det være skønt at scrappe når det hele er sådan i en orden.. så længe det varer :-)

Rigtig god weekend

Nikolette sagde ...

lækket hjørne du har fået dig der ;-) det må jeg da se irl GG

sonja sagde ...

Hold da op en lækker plads du har fået,det ser kanon godt ud.glæder mig til i morgen,så ses vi jo.knus sonja

Anonym sagde ...

Hej søde.
Hvilken skøn scrapp-plads du har fået lavet dig. Det ser bare så godt ud og sikken skøn orden.
Der skal nok blive produceret det ene fede projekt efter det andet. jeg skal i hvertfald nok holde øje.

Sanne sagde ...

UUUUhhhhhh Tanja det ser skide godt ud....bare det var mig der havde sådan et lækkert scrapværelse.
God weekend!
Sanne

Grete sagde ...

Det ser rigtig godt ud, også i virkeligheden. Tusind tak for en dejlig dag i Skive igår. Glæder mig helt vanvittig til Convention

Gitte sagde ...

Waouw en lækker scrapplads du har fået. Super gode løsninger du har på opbevaringen. :)
Sikke en orden, men er det mon til ære for fotografen...;o) Det er det nemlig hjemme hos mig...;o)