søndag den 31. maj 2009

Jeg er....

stadigvæk i live, men har skullet komme mig ovenpå min mundtlige eksamen... Som jeg desværre dumpede... :o( :o(
Den berømte klap gik simpelhen ned og jeg kunne overhovedet ikke svare på nogle af de konkrete spørgsmål og havde det som om de snakkede et andet sprog til mig end dansk... :o(
Det er rigtig rigtig sur r.. men jeg er ved at være ovenpå igen og håber at kan gå op igen til august...

Nå, men jeg har da været lidt kreativ og få lavet et par kort de sidste par dage...
Jeg har brugt papir fra Basic Grey - QK sommerfugle - Qk CC Nesting dies...


TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god pinse.... :o) :o)

12 kommentarer:

Lone sagde ...

Øv med eksamen....:-( Med der er ikke andet for end at glemme det og op på "cyklen" igen. Super flotte kort du har lavet, søde og sommerlige. Go søndag til dig

Helle Sahl sagde ...

Det er jeg ked af at høre. Har prøvet det engang. Jeg tænkte, "mærkelig at de sidder og vrøvler sådan" Lidt uhyggeligt. Det skal nok gå bedre næste gang.

Kortet er helt vildt flot. Bolche lyserød og super lækkert pyntet.

Stort knus til dig og god pinse

Heidi sagde ...

Søde Tanja, hvor er det øv for dig med eksamen ;o( føler virkelig med dig - og krydser allerede for august

Skønne kort du har lavet i lækker farver ;o)

Rigtig god pinse søndag til dig knus Heídi

Gitte sagde ...

Åh søde Tanja hvor er jeg ked af at høre med din eksamen. Men næste gang skal det nok gå bedre. Jeg skal nok krydse fingere for dig. :)

Ih hvor er det kort bare sødt, sikke en lækker farve. Super detaljer.

Du må forsat ha' en rigtig dejlig pinse.:)
Et kæmpe knus til dig.:)

Pia sagde ...

Føler med dig super ærgeligt at klappen går ned. Flotte kort i dejlige farver du har lavet. God søndag

sonja sagde ...

Ej hvor ærgeligt med den eksamen,godt du kan prøve igen til august,så er jeg sikker på vi alle vil krydse fingre for dig.Men som sædvanligt er dine kort flotte.fortsat god pinse

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Ej Tanja, hvor er det træls med eksamen, men det er bare op på hesten igen. Og dermed ikke sagt at det ikke er meget ØV.

Dit kort er et rigtig tøse kort, tror da jeg skal have prøvet den model....

Fortsat god pinse...

Charlotte Ravn sagde ...

Øv osse med din eksamen, jeg kan godt forstå du er ærgerlig. Det skal nok gå bedre næste gang, det er jeg sikker på!
Super flot kort du har lavet, smart brug af label dien! Det bliver jeg nødt til at lifte!

Birgitte sagde ...

Eejj hvor er det ærgeligt for dig.... men det er jo svært når de slet ikke snakker samme sprog :-)
Godt du er ved at komme videre.
Dejligt kort du har lavet

Connie sagde ...

Øv, med den eksam, håber det bedste for dig i august.

Rigtig sødt kort, mange søde detaljer.

Forsæt god Pinse

Netti sagde ...

Hvor er jeg ked af at høre at du dumede..jeg håber at det går godt til eksamen i august. Du skal i hvert fald have et stort knus og held og lykke herfra.
Superflot kort. Den der nestabillities er jeg helt vild med.

Anonym sagde ...

Kære Tanja.
Jeg er utrolig ked af at høre det med eksamen...men som andre og du selv skriver her på bloggen...så er det op på "læsehesten" igen.
Jeg tror på dig.
Endnu et helt igennem skønt kort. Du kan bare det der.