torsdag den 21. maj 2009

Så er......

Jeg er kommet godt hjem igen efter en KANON tur til Tyrkiet sammen med min rigtig gode veninde... :o)
Hun har en lejlighed i Alanya og der er bare skønt...

Der var mellem 27-29 grader og solskin dagen lang, så det var mega koldt at komme til Danmark igen.... :o(
Lige et billed taget ud over byen Alanya...



Jeg har til mor´s dag lavet et mini album til min mor....

Jeg har brugt en QK revoultion dies som basis, lavet 2 af hver farve og limet dem sammen, så de var mere holdbare. Den ene side af hver blomst er embosset med Curls og den anden side bare karton...

Forsiden af mine album:


Her kan man fornemme embossingen med Curls - Hjerterne har jeg lavet med min silhouette, som jeg har fået installeret i går og den kører uden problemer... :o)



Nogle Prima blomster fra Glasflaske og en Tim Holtz billet...



QK solsikke dies som har fået glossy på og kronen er stempler fra Maja Road, som jeg har embosset....

QK Sommerfugle dies- Blomster fra Prima - Dymo skrift...


Stempel fra Unik scrap - Blomster fra Prima - QK blade.....


Basic Grey papir - Retroblomst - QK mini sommerfugl og guldsmed - Roser fra prima...


Stempel fra Unik Scrap - QK Blomster.....



Rub ons - Retro blomster - Rhinesstones - QK blad.....



QK blomster - QK mini sommerfugl og guldsmed - Dymo skrift....


QK jordbær - QK blad og Dymo skrift.....



Bagsiden af mini album. Der har jeg brugt en QK ugle - QK blade og Dymo....


TAK fordi du kiggede forbi.....







20 kommentarer:

Lone sagde ...

Wow hvor et den flot Tanja, fuld af lækre detaljer. Sikker på at din mor blev glad for den. Glæder mig til at se feriebillederne scrappet ;-)

Jette / ma11edina sagde ...

Velkommen hjem fra en dejlig ferie.
Wow for et album hvor er det lækkert! Her er da masser af inspiration for os, der først lige har taget sig sammen og købt QK tangen *S*. Knus

Eva (Fister) sagde ...

Hold da op hvor det flot. Og sikken et arbejde.

Anonym sagde ...

WAUW Tanja.
For søren da hvor er det bare flot. Sikke mange helt fantastiske detaljer.
Velkommen hjem fra en skøn ferie.

Helle Sahl sagde ...

Sikker et stort arbejde. Det blev din mor garanteret glad for. Smukt ser det ud med alle de forskellige blomster.

God kristihimmelfartsferie til dig

Linda sagde ...

Hold lige fast engang...den er jo bare sååå flot, den må din mor da bare elske så meget. dejligt at høre at ferien var super...glæder mig helt vild til sommer:-)
god weekend.

scrappeknuzz Linda

sonja sagde ...

Hej og velkommen hjem fra en dejlig ferie,det var nok også tiltrængt med alt det læsning og prøver du har overstået.Og hvor er det et smukt album du har lavet wauw siger jeg bare.hav en god weekend .knus sonja

Karina Beck sagde ...

WAAAUW, et lækkert album, du har lavet til din mor!! Det er så gennemført. Håber, hun blev glad for det.
Jeg får helt lyst til at tage QK´sne frem ; )
God weekend.

Grete sagde ...

Velkommen hjem, fra en dejlig tur til Alanya, har næsten det samme billede af byen, glæder mig til at høre mere om ferien. Og SUPER SUPER flot album, du er bare SÅÅÅÅ kreativ.
Knus Grete

Stinne sagde ...

Det er da bare for fedt det album - super lækkert og med mange detaljer...... jummms

Tilte sagde ...

Sikke et lækkert minialbum. Så mange skønne detaljer - super :o)

Mette W. Sørensen sagde ...

Det ser ud til at være en lækker ferie i har været på... Og wow for et hvor er det flot det album, med så mange skønne detajler.

Majer sagde ...

hold da op en flot gave du har lavet til din mor. Den må hun da være henrykt over :-)

troll13 sagde ...

Velkommen hjem, dejligt afstrædset og brun :o))
Hvor er det bare et fantastisk album, du har lavet til din mor, lækre detaljer over det hele ;o))

HenrietteH sagde ...

Ja, jeg kan vist ikke sige noget som ikke allerede er sagt...Men for f..... hvor er det altså bare super flot....

Pia sagde ...

Ja det er en dejlig by og dejlige temperaturer. Super flot album med rigtig mange lækre detaljer

Mette sagde ...

Sikke da en lækker ferie.., og et skønt QK album du har lavet

Gitte sagde ...

Sikke et skønt billede fra Alanya. Det lyder som en dejlig tur. Åh hvor ville jeg gerne snart afsted på ferie. Men det bliver først i sep. før vi har ferie.:\ Så sommeren har bare at blive super og meget lang.:)

Hold da helt op det mini album er bare lækkert. Sikke nogle fantastiske QK detaljer. Nogle rigtig søde citater. Det må din mor da været blevet oven ud lykkelig for at modtage. :)Det album må jeg lige kigge nærmere på. :)
Du må ha' en rigtig dejlig pinse.
Knus Gitte

Charlotte Ravn sagde ...

Lidt sent, men velkommen hjem, der ser vel nok lækkert ud!
Wow et flot album du har lavet, super skønne detaljer!

Elli sagde ...

WOW...SUPER!!!