mandag den 1. juni 2009

Sikke en dejlige pinse....

Hvor har jeg og min familie nydt pinsen... Vi har slappet af og hygget os, ikke rigtig haft en masse planer og det har været dejligt for en gang skyld... Været ud og spise på Jensens og spist en masse lækre is i det skønne skønne vejr der har været... :o) :o)

Jeg har fået lavet nogle bestillingskort og nogle til salgskassen...

Her er et bestillingskort til bryllup:
Papiret er fra Maja design - blomsterne er købt hos Papirloftet i Norge - Kant punch fra Fiskars - Billet fra Tim Holtz....

Her kan man fornemme at jeg har lavet en slags "låge" hvor man kan skrive inde bagved...

Det er det naturfavede stykke karton, som kan bruges som skrivefelt...

TAK fordi du kiggede forbi og for jeres skønne komentarer - de VARMER... :o) :o)

17 kommentarer:

Sarah sagde ...

Rigtig skønt kort. Skal også have lavet nogle bryllupskort - hmmm ikke lige min stærke side.
Lyder godt med is her i varmen!

Karina Beck sagde ...

Meget smukt og romantisk.

Gitte sagde ...

Hvor er det bare en smukt bryllupskort. Lækkert papir. En god ide med med skrive feltet bag lågen.:)
Ja det har godt nok været en lækker pinse. Her hjemme har vi også haft et ekstra forbrug af is. :)
Du må ha' en rigiig god uge.:)

Betina Olesen sagde ...

Øjjjj et smukt kort, dejligt romanisk... er helt vild med den punchede kant... mums...

Ja, det har været en skøn pinse, og ikke mindst et skønt vejr...

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

Hvor er den dog bare smuk.

Grete sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har fået lavet. Dejligt at se at du er kommet dig lidt oven på skuffelsen!.
Du har ret i at det har været en dejlig pinse, lidt stresset set fra min side, men rigtig dejlig aligevel.

Helle Sahl sagde ...

Dejligt romantisk kort. Det er de blomster bare helt perfekt til.

Lone sagde ...

Lækkert bryllupskort, sidder osse selv og laver på et bryllupskort til på lørdag ;-)
Go tirsdag aften til dig ;-)

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flot kort i søde papirer.

HenrietteH sagde ...

Super skønt kort - herlige farver - oser af romantik...

Fortsat god solskinsaften..

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Ej hvor er det et sødt kort Tanja, et rigtig romantisk bryllupskort...

Ja pinsen her hos os har også budt på masser af hygge og is...

Netti sagde ...

Det er virkelig flotte kort du har lavet. tak for dejlig inspiration :)

Heidi sagde ...

hvor er det et skønttttt bryllups kort - jeg har fået bestiling på flere og tror da jeg skal prøve at lifte dit ;o)
Dejligt at høre i har haft en skøn pinse - og is og jensen er altid godt

Pia sagde ...

super lækkert kort i skønne farver, flot med blonde punchen rundt

Else Slipsager Petersen sagde ...

hvor er det bare super flot og romantisk. super god ide til et bryllupskort.

Anonym sagde ...

Kære søde Tanja.
Hold da helt op....jeg tager hatten af og bøjer mig i støvet. Det er simpelthend så smukt det kort du har lavet. Jeg er vild med samtlige detaljer.
Scrapknus
Dorte (www.dot-scrap.dk)

Mette sagde ...

Rigtig lækkert kort. Håber du er ved godt mod på trods af eksamen. Jeg har selv prøvet at gå helt i sort til eksamen... så må man bare på den igen.
Dejligt at se at kreativiteten ikke fejler noget.