søndag den 3. maj 2009

Jeg har valgt...

At trække mig som designer for Unik Scrap... Jeg har længe følt mig stresset, utilstrækkelig og kunnet mærke at jeg havde for meget omkring ørerne, både med uddannelse og som alenemor. Så jeg vil lade nye kræfter komme til hos Unik scrap i stedet for mig...

Jeg vil takke Bendikte, Dorte, Rikke og Stinne for et kanon godt samarbejde og jeg vil savne jer som samarbejdespartnere..... Men godt I er der til at føre videre med jeres super, vilde kreative evner og jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen....

TAK fordi du kiggede forbi og god søndag aften...

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Ja, utilstrækkelig har du i hvert tilfælde ikke været. Du har lavet nogle spændende ting. Hvem skal nu opdatere os på PP ? ; )
Nej, man skal ikke få stress af sin hobby.... Godt at du stadig har bloggen, så vi kan følge med i hvad du laver!!
Knus Karina

Grete sagde ...

Du laver nogle super lækre ting, og det har altid været spændende at slå et smut forbi din blog. Glæder mig over at kende dig, og stadig kan følge med i hvad du går og laver.
Knus Grete

troll13 sagde ...

Og det er jeg rigtig ked af, det har været så super hyggeligt at have dig med og du vil blive savnet. Men så er det jo godt at jeg stadig kan se hvad du laver her på din egen blog. Og det er jo heldigvis ikke sidste gang vi mødes ;o))))

Netti sagde ...

Det må have været en svær beslutning, men jeg forstår godt at di tog den. En hobby skal ikke stresse en men hellere have den modsatt effekt :)

sonja sagde ...

RESPEKT,DET HAR JEG FOR DIN BESLUTNING du har jo også meget at se til foruden det,og du har jo stadig bloggen hvor vi kan følge din hobby og dit liv,så du får et stort scrap knus herfra:)

Jette / ma11edina sagde ...

Øv...men fuldt forståeligt, det er din mavefornemmelse der tæller. Men tak for masser af skøn inspiration....jeg kigger da bare fortsat med her på bloggen ;-). Det er med at stoppe mens legen er god...så man ikke bliver træt af sin hobby, det var jo det værste der kunne ske ;-). Knus

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Øv det er bare træls, men jeg forstår din beslutning fuldt ud....

En hobby skal ikke stresse en, men der imod være hyggelig, sjov og afslappende...

Og du kan regne med, at jeg stadig følger med på din blog, som er et dejligt sted at hente inspiration..

Og så håber jeg da også, at vi ser dig i Skive engang igen..

Knuzz Ann

Majer sagde ...

Flot at du tog den beslutning. Det skal være sjovt og uden stress, at være med i et designteam. Det ved jeg selv alt om og har selv prøvet at stoppe flere gange.

Håber at du får mere overskud til at scrappe for dig selv, når det passer dig :-)

Sabina Bjerre sagde ...

Man skal stoppe, mens legen er god.

Tusind tak for en masse god inspiration :) Men glæder mig at se lidt mere ti ldig også fremover :)