fredag den 24. oktober 2008

Vil lige ønske Alle en god weekend...

Jeg vil ønske ALLE jer skønne scrapkvinder en rigtig god weekend... :o)

Jeg skal ned på Hobby og Håndarbejdesmessen i Fredericia på søndag og hjælpe til på Unik Hobby´s stand.. Det glæder jeg mig rigtig meget til og måske vi ses?? :o)

Nu vil jeg stikke næsen ned i mine bøger igen og se om jeg kan få læst noget inden jeg skal se vild med dans...

Han er bare SÅ lækker ham Joachim... Smiler

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god fredag aften... :o)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Ohhhh.... der ville jeg også gerne have været nede....
Men med convention, Skivescrap, kursus i Aalborgscrapklub, og hjørring i næste weekend... så er jeg vist nødt til at have hold på mig selv..... Øv altså...

Men jeg håber at i har en rigtig hyggelig dag... glæder mig til at høre mere om den ;-)

hygge fra Betina