søndag den 19. oktober 2008

Så er ferien ved at være slut....

Jeg har haft en rigtig dejlig efterårsferie, men i morgen starten dagligdagen igen.. :o)

I går var jeg til hygge scrap sammen med nogle mega søde kvinder og jeg valgt at begynde på min julekort samling... Jeg var lige ved at se, hvad julepapir jeg havde i min gemmer og besluttede at bruge det først - så må jeg bestille mere hvis jeg kommer til at mangle... :o)


Her er det første julekort:
Stempelaftrykket har jeg fået af Stinne og det er embosset...



Stemplet med "God Jul og Godt Nytår" er købt ved det Norske Scrapmagasin.


Et par søde kors og nogle Rhinestones... :o)

Tak fordi du kiggede forbi og god søndag aften... :o)

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot Julekort, du har lavet. Sød opsætning.

Gitte sagde ...

Det er flot julekort, der nogle rigtig søde detaljer på.

Heidi sagde ...

hvor er det et sødt julekort du har lavet ;o)