tirsdag den 7. oktober 2008

100 % Elsket...

Jeg har haft en god weekend :o)

Fredag var drengene og jeg i biffen og se den nye Far til fire film - meget sjovt og hyggeligt..
Lørdag sad jeg med næsen nede i bøgerne, indtil jeg skulle gøre mig lækker til tøsefødselsdag lørdag aften. Der gik rødvin i festen, så jeg var først under min dyne kl.03.30 og skulle op søndag for at gøre min opgave færdig. Den var jeg så færdig med kl. 0.45 søndag aften/nat.. :o( Så jeg var noget træt i går..

Men har lige nogle billeder af kortet til fødselaren og I kan nok fornemme at hun er vild med lysegrøn.. :o)
Papiret er fra Dreamstreetpapers - Oceanside Caribbean Stripe og Clear Water. Det er købt hos Unik Hobby...

Lidt dims...

Stempelaftryk fra Hänglar og Stänglar..

Lidt Adhensive Rhinestones fra Unik...

Stemplet "100% Elsket" er et jeg har lånt af Stinne og så har jeg embosset det... :o)

TAK fordi du kiggede forbi... :o)

5 kommentarer:

Stinne sagde ...

lækkert lækkert lækker - jeg glæder mig til at se dine kreationer på fredag!

Karina Beck sagde ...

Super flot grønt. Grøn er også min ynglingsfarve.

Anonym sagde ...

hej med dig surfer lidt rundt,og kigger på scrap, lavede mine første kort i weekenden, og jeg er sat til. *SS*
rigtige flotte ting du laver.
mange hilsner chalotte

Heidi sagde ...

lyder som hygge aften - men hårdt med bøgerne :o/
Super skønne kort du har lavet - skøn farver ;O)

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare et super sødt kort! Rigtig fine detaljer og farverne harmonerer bare så godt!
1000 tak for din søde kommentar på min blog :)