lørdag den 21. juni 2008

Scrap dag i Skive....

Vil lige skrive om en rigtig dejlig dag i går... Jeg var med til Scrapdag i Skive for første gang og hold da helt fest, hvor var det bare en mega hyggelig og dejlig oplevelse...

Tusind TAK til alle jer skønne scrap tøser for en rigtig rigtig god dag - med scrapsnak- grin og hygge... :o) :o) :o)

Her er så lige det som jeg nåede i går - havde godt nok matrialer med til et par LO mere men jeg skulle jo også snakke, hygge og snakke mere... :o)

Dette er hvad jeg fik lavet:


Dette LO er lavet på Basic Grey papir serien Pattem Paper - karton fra Bazzill - Blomster fra Prima Floral Embellishment - QK alfabet Biography.

Den flotte dreng på billedet er min yngste søn som KUN vil gå i snævre cowboy bukser og det kan til tider drive hans mor til vanvid... :o(


Det næste LO er et dobbelt - men lidt svært at tage et ordentligt billed af så jeg har valgt at tage 2 enkelt billeder, så håber I kan forestille jer hvordan de passer sammen.. :o)




Det nederste LO er lavet på Bazzill karton - papir fra Bohemia serien "My Journey" lækker dobbeltsidet papir, så der er masser af muligheder - Doodlingen er lavet med sorte mini brads fra making memories - Jumbo brads fra Making memories - computeren er købt i Scrapshop - QK alfabetet er Venus ....


TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god søndag.. :o)

5 kommentarer:

Ragna sagde ...

Jamen selv tak for en hyggelig dag. Det var dejligt at hilse på dig. Tak for god samtale om både løst og fast. Håber du kigger forbi igen. Rigtige piger er BG-piger :-) Super flotte LO's og hatten af for det dobbelte.

Netti sagde ...

hvor var det bare hyggeligt at du kiggede forbi til en Sabinadag :o)
Det må du meget gerne gøre igen da!!
Sikke flotte layouts du har lavet. De er sååå flotte. det med de stramme bukser..hellere det end de der hængerøvs nogle..

Betina Olesen sagde ...

Jep, der er altid rigtig hyggeligt hos Sabina..... så jeg synes da absolut at det er en ommer.... ;-)
Fik godt nok ikke lige talt med dig..... måtte faktisK spørge Netti hvem du var, kunne slet ikke genkende dig fra dit profil billede.....
Men håber da at få hilst noget mere på dig næste gang.... ;-)

Skønne LO's, men især det øverste er bare rigtig godt....pilen er da bare helt super..... Og BG kan man ikke få for meget af....LOL...

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

lyder som rigtig hygge dag - altid dejligt at hygge med andre scrapper :o)
Super flotte LOer - kender med det med bukser, har selv en søn der mener det er det eneste der duer :o)

Gnyllen sagde ...

Sikke nogle flotte bidrag!
Jeg skriver lige til alle blogs jeg lige kender da jeg har fået tegnet Amalie til meget billige penge og det er virklig flot. Du kan prøve at se på min blog. Jeg regner med at scrappe et LO med det på.