mandag den 16. juni 2008

Lige nogle inspirations kort...

Jeg har travlt med at være kreativ med mit nye designerjob, men syntes lige I skulle se et par "gamle" bestillingskort...


Det er Basic Grey Papir - Hänglar og Stänglar stempler - Stor retro blomst og blomst fra Prima - Brads fra Panduro og chipboard bogstaver hvor jeg har snoet scrapper´s floss omkring...

Papiret er noget jeg har arvet -¨Bazzill karton- Stemplet Hänglar og Stänglar - Ticket og scrappers net fra Fru. Hansens kælder - Blomster fra Prima og bånd fra Unik - QK blade - "ud at se" stempler fra Scrapmagasinet.no købt på Convension i Ryslinge...



Papiret er Basic grey - Bazzill karton - Hänglar stempel - QK bi og Button tabs - bånd og brads fra Unik - QK Chopsticks alfabet..


Papiret fra Dream Street papers Unik Hobby - Karton fra Bazzill - Stempel Hänglar - Blomster fra Prima - QK blad - Brads Dreampapers - QK revolution Blomst...

Tak fordi du kiggede forbi min blog... :o)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

de er bare rigtig skønne alle sammen :o)

Pia sagde ...

super søde og lækre allesammen

Anonym sagde ...

Hej Tanja.

Hvor er det bare nogle skønne kort du har lavet her i din blog. Og hvor er det skønt og super flot det du har lavet til Unikhobby. Jeg tager hatten af. Det er vildt flot.
Er det muligt at bytte nogle stempelaftryk ? Jeg er helt vild med det først hængler stængler aftryk med de to "slaskedukke engle". Hvis du har lyst så kig forbi min hjemmeside og se om der er noget du vil bytte med..?
www.dot-scrap.dk

Trine Emdal sagde ...

hej det er da nogle super spændene kort du har lavet de er rigtig flotte det er god inspiration