mandag den 23. juni 2008

Mine opgaver til Cyper Crop på scrapsisters.dk...

Jeg valgte at deltage i cyper crop på Scrapsisters i går. Det var første gang jeg prøvede det, så jeg var meget spændt på hvordan det var.. Det var kanon spændende og jeg blev helt bidt af det - fik lavet 5 ud af 8 opgaver... Sejt syntes jeg selv, men spændende om jeg vinder noget... :o)




Her er nogle af mine bidrag:



Opg. 3:
Jeg har brugt Basic Grey Papir serien Pattern paper Cupcake/celebrate - Bazzill karton - Blomster fra Prima Press N Petals og Floral embellishment - QK dies hjerter og grønne grene - Brads Dreampapers Opg. 4:
Så fik jeg mit julekort færdigt og det er sjovt at lave julekort på denne tid af året.. )Jeg har brugt papir fra Basic Grey Figgy Pudding Forest - Karton fra Bazzill - Magnolia julestempel 2007 - QK snefnug - Snefnug brads fra Unik Hobby - Scrappers net - QK alfabet Chopstics - Eyelets fra We R...




Opg. 6:

Jeg har til dette LO brugt papir fra Junkitz Extreme Boy - Fotorammer fra netto - Scrapper´s net og billetter fra Fru. Hansens kælder - QK hjørner og Mærkater - QK magnolia alfabet

Opg.7:
Det kort med roserne var på en KÆMPE buket blomster som jeg fik af 3 gode veninder til min fødselsdag.. Hvor de skrev en MASSE skønne og dejlige ting om mig.FEDT med sådanne veninder...Jeg har valgt at puttet kortet på et nyt kort, så det blev lavet lidt om. Har brugt Basic Grey Blush papir - Blomster fra Prima Obsession - Brads fra Dreampapers - Rhinsten fra Unik Hobby

Opg.8:

Jeg er skrækslagen når der er torden vejr. Det er nok larmen og det at vi ALDRIG ved hvad der kan ske... Jeg har brugt Basic Grey Periphery - Bazzill karton - QK alfabet Biography

TAK fordi du kiggede forbi min blog... :o) :o)

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hejsa... Det er godt nok nogle skønne opgaver du har lavet. Jeg er inde på din blog for første gang og nej hvor jeg får masser af inspirationer :)

Pia sagde ...

Jeg er dybt imponeret af alt det du har nået og så er det sååå flot med mange detaljer og lækre farver

Trine Emdal sagde ...

det er nogle super flotte ting du har lavet og jeg er helt vild med dit Lo med de røde roser
jeg elsker og liste rundt på din blog for her er så meget der kan inspirere

troll13 sagde ...

Lækkert som du har løst alle de forskellige opgaver ;o)

... du er blevet tagged ;o) Se på min blog... http://troll13.blogspot.com/

Unknown sagde ...

Super flot - sikke en god og sikker stil.

:)