lørdag den 5. december 2009

5. December.....

Da indlægget i går var lidt langt, så har jeg valgt et kort i dag.... :o)
Julekort er lavet med Basic Grey papir og papir fra Dream Basic, Ugle stempel fra Hero Arts som er blevet embosset. Jeg har valgt ikke at farvelægge uglen, da jeg syntes den er SÅ sød og dens halstørklæde har fået en gang Ranger glossy...
Blomster fra Prima, blad punch. "God Jul" er skrevet ud på min silhouette og har fået en gang glossy....

Kan I have en rigtig god 5 december - her står den på opgaveskrivning og så en lang tur i skoven for at klare hjernen.... :o) :o)



4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot kort, Tanja. Den ugle er da for skøn.
God fornøjelse med studielæsningen og en tur i skoven lyser fornuftigt ; )

Betina Olesen sagde ...

Skønt kort, dejligt at du får brugt din silhouette... det gav lige et spark til min samvittighed, altså den dårlige ;-)

Grete sagde ...

Ejj... hvor er det et sødt kort.
Held og lykke med opgaven, og en tur i skoven, lyder som noget jeg også godt ku' trænge til.

Anne Bente sagde ...

åh,,,,, så skønt kort, og ja man kan ikke blogge langt hver dag :)