fredag den 18. december 2009

18. December....

Vi har stadigvæk meget sne her i Hald Ege og hvor er det bare flot... Jeg skulle have været nede hos min kæreste i Kolding i denne weekend, men det har jeg droppet pga. sneen... :o(
De har endnu mere sne dernede, så det er ikke risokoen værd, men godt han så kommer hjem i morgen hvis han kan komme frem med de offfentlige transportmidler.... :o)
Så må vi se om jeg kan få bilen ud, da den er pakket helt ind i sne pga. fygninger af sneen i går...

Jeg er kreativ, men har været igang med at lave nogle mini albums som jeg ikke kan vise på bloggen.... Her er beviset... :o)

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god dag... :o)

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Synd du ikke kan se kærsten:-( så kan du scrappe.:-) Vi skal hente juletræ og jeg skal købe gaver:-)
god weekend
Scrappeknuzz Linda

Mette W. Sørensen sagde ...

Godt han kommer imorgen så... og kan godt forstå du bliver hjemme i det vejr som vi absolut ingenting har af heroppe i nordjylland.

Glæder mig da til at se mere af det album :-)

Helle Sahl sagde ...

Glæader mig til at se album. Ha´ en god weekend og god bedring med albuen.