lørdag den 19. september 2009

God weekend.....


ØV ØV jeg har siden natten til fredag været syg af omgangssyge... :o( Jeg har det bedre i dag, men er ikke helt på toppen, men da vi skal på tourette weekend i dag har jeg valgt at jeg skal afsted................................
Hvad mon I skal lave i weekenden?? Måske der er nogle som skal lave opgaverne til opg. 2 i Kortmester 2009?? :o)
Jeg regner med at gå igang med mine i morgen når vi kommer hjem - jeg skal helst være lidt før færdig denne gang end sent torsdag aften.... Billederne bliver ikke så gode på den tid af døgnet... :o) :o)

Lige nogle kort med Hänglar stempler - IGEN.... Er helt VILD med de stempler, men det har I nok opdaget.... Griner

Det først kort har jeg lavet med papir fra Bella BLVD - Købt hos Fru. Hansens Kælder (Mener jeg) - Stempelaftryk farvelagt med akvarelblyanter - Blomster fra Prima - Blomsterne har fået glitter glue.... Jeg har valgt at minimere min pyntning, da jeg syntes papiret er vild flot i sig selv....
Det næste kort er lavet med papir fra Kaiser Craft serien Cafe Culture - Blomster fra Prima - "Perlemors" halvperler - Bladene lavet med en punch Pine købt hos Unik Scrap.....


Kan I have en rigtig god weekend og TAK for jeres skønne kommentar - det varmer.... :o) :o)


9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

igen super super flotte kort fra dig, med lækre detaljer.

Gitte sagde ...

Skønne skønne kort du igen har lavet. Vild med det papir. Jeg er også Hänglar fan.;o)

Du må ha' en rigtig god weekend og håber du snart er helt på toppen igen.:)
Knus

Helle Sahl sagde ...

Lyder som en spændende weekend, for jeg går ud fra at det er arbejdsrelateret/kursus du skal på. Håber du bliver helt frisk når du nu alligevel tager afsted.

Jeg er vild med kortet og de farver. Papiret er også en favorit.

God søndag til dig.

Betina Olesen sagde ...

Øv, træls at være syg... håber at det er ved at være ovre nu ;-)

Søde kort du har lavet, og noget skønt papir du har brugt...

Grete sagde ...

Jeg håber du har fået det bedre, og at du har haft en god weekend trods alt.
Super søde kort, kan godt forstå at du er vild med de hængler stempler, de er bare så qued.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Øv øv sygdom kommer altid, når man ikke har brug for det, men jeg håber du bliver frisk til weekenden, jeg ved jo du har glædet dig rigtig meget til den...

Og igen nogle rigtig søde kort....

sonja sagde ...

Håber du har haft en god weekend trods sygdom, håber det er på retur.Men igen nogle super flotte kort.hav en god aften :)

Karina Beck sagde ...

Åhh din stakkel. Jeg håber at det går bedre nu.
Rigtig sødt kort i dejlige farver.

Pia sagde ...

så lækre kort du har lavet og ja jeg er også vild med de søde stempler