mandag den 14. september 2009

Flere kort uden stempelaftryk....

Jeg er her stadigvæk, men har bare ikke lige haft overskud til et indlæg på bloggen... :o(
Jeg har været til en masse spændende ting og det har været mega godt...
ADHD konferencen i Nyborg var bare til UG og slanger - Sikke en masse viden jeg føler jeg har fået med hjem eller fået bekræftiget, at jeg ved en masse mere end jeg troede... Griner.. Ikke dårligt.... :o) :o)
Så var jeg med til et KANON sensommercrop med scrapsisters - WOW det var bare rigtig godt... Jeg fik lavet 3 kort, så det blev ikke til en masse, men hvor fik jeg snakket, hygget og shoppet... :o) :o)
Ellers går dage bare med skole, lektier, læsning og ALT det andet som skal nåes...
Har lige nogle kort som jeg gerne vil vise...







TAK fordi du kiggede forbi og god mandag.... :o) :o)

7 kommentarer:

sonja sagde ...

Neeej hvor er de bare søde,fedt papir.ha en god dag...

Linda sagde ...

Super flotte kort Tanja, du er jo ret god selvom der ikke er stempler på:-) :-)

Scrappeknuzz Linda

HenrietteH sagde ...

Super søde kort - frække pang-farver som bare spiller så godt sammen...

Hej herfra....

troll13 sagde ...

Sikke nogle skønne kort. Jeg er vild med det papir du har brugt.
Fortsat god dag ;o))

Charlotte Ravn sagde ...

Det var super hyggeligt lige at få hilst på dig til sensommercrop. Sådan en dag går bare alt for hurtigt!
Super flotte og farvestrålende kort du har lavet!

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Rigtig flotte kort Tanja...

Håber vi snart ses igen....Knuzz

Thanni sagde ...

Hvor er de bare skønne og farverige - og så uden stempler ;D