tirsdag den 28. april 2009

Jeg skal nok.........

Hi Hi der er nogle scrappe Quinder (Stinne og Betina) som er bekymrede for mig og om jeg nogensinde kommer til at lave layouts igen....
Jeg LOVER, at jeg kommer stærk tilbage når jeg har overstået opgaver og mundtlig eksamen... Griner....
Så skal jeg igang med et konfirmationsalbum, så I skal nok blive trætte af mine LOér... Vent bare......... :o) :o)

Jeg tør næsten ikke vise billeder af nogle kort.... Uhhhh
Jeg ved godt at det er blevet til MANGE kort her det sidste stykke tid og jeg har belemret jer med dem... Undskyld.....
Jeg har lavet 2 kort til en bestilling - det skulle være det samme stempaftryk, men forskelligt papir m.m. Det andet kort får I en anden dag... :o)
Jeg har brugt papir fra OA..... :o)

Lige lidt detaljer tæt på....

TAK fordi du turde at kigge forbi og håber ikke det har været alt for slemt ved dig... Griner

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort.
Du får da selvfølgelig lavet LOer igen, når du får tid. Jeg synes at det er skønt at se dine kort.

sonja sagde ...

skønt kort,selvfølgelig kommer du med LOér igen.men dine kort er bare så flotte.hav en god aften og tak for dine kommentare ,det luner altid.knus

Heidi sagde ...

skønne kort i rigtig lækker farver - kender det med lo alt for godt selv ggg men jo så hygge og nogen gange lidt nemmer med kort ikk ... pøj pøj med eksamen ræset

Birgitte sagde ...

ja jeg vil jo meget gerne kigge på dine flotte og inspirerende kort :-) Jeg kan godt lidt de blomster du har på... laver du dem selv?? hvad er de lavet af og hvordan?? eller er de købt???

Betina Olesen sagde ...

Det er så bare iorden.... eksamen er jo vigtigst... så pøj pøj med den....XXX
Sikke et skønt kort... men sidder og lurer lidt på deblomster, har du selv fyldt glimmerlim i, eller er de købt sådan???

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Kære Søde Tanja.

Endnu et dejligt kort fra dig af. Jeg synes altså det er dejligt, at der kommer så mange kort for det giver masser af god inspiration. Så må LO´erne bare vente til efter eksamen.
Følger jo med på din blog for at høre hvordan det går med eksamen også.
Scrap knus
Dorte

Birgitte sagde ...

Mange tk for dit svar Tanja..... dem må jeg hellere kigge nærmere på :-) Superflot!!

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg føler mig bestemt ikke belemret af dine skønne kort, jo flere jo bedre. Det er altid dejligt med inspiration fra dygtige kortmagere, så fortsæt endeligt med at lave og vise kort. Jeg vil også glæde mig til dine layouts, når du får tid igen!
God weekend!

Hilde sagde ...

Nydelige kort du lager! Liker fargevalgene dine her!!!

Og tusen takk for hilsen i min blogg!!