onsdag den 1. april 2009

Dårlig samvittighed....

Åh hvor har jeg bare en rigtig dårlig blog - samvittighed.... :o(
Jeg er virkelig ked af, at der ikke er mere tid og overskud, til at få lagt eller skrevet noget mere på min blog.... :o(
I må bære over med mig - jeg skal nok komme stærkt tilbage.... :o)

Imellem min læsning, vejledning og opgave-skrivening får jeg lavet nogle forskellige bestillingskort - både alm. kort men også konfirmations- og bryllupskort.... :o)

Her er et uddrag af dem:
Papiret jeg har brugt er rester, så jeg har ikke lige helt styr på hvor det er fra... Godt at få ryddet lidt op i sine rester.... :o)

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god onsdag...

ps. Jeg skal til Scrap i Skive på lørdag og jeg glææææder mig - måske vi ses??

6 kommentarer:

troll13 sagde ...

Sikke en masse dejlige kort du har lavet, enda selvom du har meget om ørene ;o)
Det kender jeg kun alt for godt ;o)
Min den mindste er syg på anden dag, så nu har jeg da fået lavet en del af det jeg var bagud med :o)))

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

ja du kan tro, vi ses og jeg glæder mig til en skøn dag sammen med masser af scrappe gale quinder...

Og til trods for at du har rigtig travlt, synes jeg nu alligevel, du har fået lavet en del kort og de er bare super flotte....

sonja sagde ...

dejlige kort du har lavet,trods din travhed,men vi ses lørdag og jeg glæder mig til vi skal se din demonstration,af perfet pears. Hils Benedikte på fredag.knus sonjasen

Karina Beck sagde ...

Lækre kort. Der er da ingen grund til at have dårlig samvittighed. Vi har jo alle travlt i perioder.; )

Jette / ma11edina sagde ...

Uha, kender alt for godt til travlheden! Rigtig skønne kort du har fået lavet, det er nu også dejligt afstressende at sidde og sysle med papir og dims og så samtidig få lavet lidt bestillinger ;-) Vi ses desværre ikke på lørdag, men i må alle hygge jer og få en forrygende scrapdag :D

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønne kort du har lavet, selvom du har travlt.
ingen grund til dårlig samvittighed, vi kan jo alle have travlt i perioder :)