lørdag den 3. januar 2009

VINDERNE ER.................................

Jeg vil starte med at sige tusind TAK for alle kommentarer til min blog candy... :o)
Let me start by saying Thank you for all the comments on my blog candy ... : o)


Så har jeg fået udtrukket vindernene af min blog candy´s....
So I have been drawn straight win of my blog's candy ....
Vinderne er:
The winners are:



Blogcandy 1: Er vundet af Madamtridse......




Blogcandy 2: Er vundet af Stine66.....


Mange gange TILLYKKE og er I søde at sende jeres adresser til mig på min mail: Ahlmann@pc.dk....


Så sender jeg pakken først i næste uge.. :o) :o)
Tusind TAK fordi du kiggede forbi.....




4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tillykke til de to tøser. Den søde Pingvin skulle ellers have været hjemme hos mig. Nå, men jeg ved at Stine vil passe godt på den ; ) : )

Gitte sagde ...

Ih nej har jeg vundet. Jeg troede ikke lige først på det. Men jo det er mig. Ih hvor er jeg glad. Så lige pakken med stemper og bånd. Jeg æææææælsker bånd og stempler.:D

jeg har lige sendt en mail. Jeg kunne ikke sende den første. Men jeg håber den anden er nået frem til dig.:)
Rigtig god weekend
Scrapknus Gitte

Charlotte sagde ...

Stort tillykke til de to heldige vindere. :-)

Stine66 sagde ...

1000 TAK - sikken en dejlig overraskelse her mandag morgen efter en MØG weekend !