onsdag den 28. januar 2009

Awards......

Den første er en Limonade Award fra Rikke/ http://troll13.blogspot.com/search?q


Den anden er en "Your blog rocks" award fra Linda/ http://homemadeby-linda.blogspot.com/


TUSIND TUSIND TAK - det varmer altid at få disse awards... :o)

Jeg har valgt at give disse Awards videre til ALLE de mega kreative kvinder som tager et smut forbi min blog... :o) :o)


Jeg har også fået en udfordring fra disse 2 søde, skønne kvinder som også gav mig awards !!!
Gå til foto/mapper.Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Det blev dette billed af min søn på 13 år som tager sig en slapper i stolen, mens han ser fjernsyn...

TAK fordi du kiggede forbi og fortsat god onsdag..... :o)

1 kommentar:

Gitte sagde ...

tillykke med de 2 skønne Awards. Tak for dem også.:)
Et godt billede af din søn. Rigtig teenager der lige tager sig en slapper.
En herlig udfordring. Jeg fandt da nogle billeder som jeg skal ha' scrappet. Jeg tror at jeg lige skal kigge gemmeren af billeder igennem igen.:)
du må ha' en rigtig god onsdag aften.:)