fredag den 26. december 2008

Glædelig bag-jul.....

Så er julen så småt ved at gå på hæld og i morgen bliver der kaos i butikkerne når der er store bytte dag... Godt jeg ikke skal have byttet nogle gaver.. :o)

Lige lidt stemnings billeder af min yngste søn på skøjtebanen...






En af mine veninder har fået en søn, så jeg sendte lige en mega cute trøje med tigerdyret og nogle mini strømper. De skulle også have en kort:

(Undskyld den dårlige billedkvalitet)

Det er Sprocket gears fra Tim Holtz..

Stempeaftryk fra Hänglar og Stänglar...

Lækker bånd fra den lokale "hygge" butik...

QK Biography alfabet, hvor jeg har bogstaverne Glossy accents Lak....


TAK fordi du kiggede forbi og forsat god 2. juledag... :o)

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort. Jeg tænkte først, hvad det var for nogle bogstaver... Det ser godt ud med det glossy.
Godt for ungerne, at de kan komme ud og røre sig efter al det sidden stille ved madbordene ; )

Charlotte Ravn sagde ...

Så fik jeg endlig tid til en blogrundfart! Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge med på din blog i det nye år!

Netti sagde ...

Flot kort du har lavet, det bliver hun helt sikkert glad for.
Jeg håber at du har haft en dejlig jul :)

Heidi sagde ...

super skønt kort og ser fedt ud du har givet bogstaverne en omgang ;o)

Skønne julebilleder og dejligt at komme ud efter alle de dage med god mad og hygge ;o)

Gitte sagde ...

Et super lækkert kort. En flot detalje med glossy på bogstaverne.
Nogle skønne billeder fra skøjtebanen.
Håber du og din familie har haft en dejlig jul.:)
Du må forsat ha' en god weekend.