lørdag den 6. december 2008

Desværre intet kreativt...

Desværre intet kreativt at vise for alt min tid og overskud går med at få mine eksamensopgaver færdige.... :o(
Den ene er næsten færdig - skal bare lige have min kæreste Jens til at rette ordstillinger og kommaer (HADER komma) - for det kan min hjerne bare ikke finde ud af.... :o(
Den anden mangler jeg ca.4-5 sider på... Så mon ikke jeg bliver færdig til på onsdag- det skal jeg ellers brænder min R.. :o)

I dag har jeg været på adhd forældrekursus hele dagen og det har været MEGA spændende - altid godt at lære noget nyt, om ikke andet få genopfrisket det man allerede ved.. :o)

Syntes ikke jeg havde overskuddet, men syntes ikke jeg kan være formand for forældregruppen i Viborg og så ikke deltage, når der bliver lavet nogle kanon gode kurser... :o)

Kan I have en fortsat god weekend og tak fordi I kiggede fordi selvom jeg ikke kan vise en masse kreativt - bare skrevet en "bette" hilsen om at jeg stadigvæk er i live... Griner

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Håber at du kan nyde december trods alt. God læsning.

Linda sagde ...

Godt at vide du er i live, lille du:-)
Held og lykke til med opgaven. Du må nyde juletiden når det hele er overstået:-)
God 2.advent

scrappeknuzz Linda

Gitte sagde ...

Rart at høre at du stadig er på bloggen. :)
Men selv om det er december julehygge. Skal opgaver, arbejde og kursus osv. jo passes. Men held og lykke med opgaven.
Tak for dine søde kommentare på min blog trods travlheden.:)
Du må ha' en dejlig december og glædelig 2.søndag i advent.
p.s har det på samme måde med kommaer,:)

sonja sagde ...

pøj pøj med din opgave.så når den er overstået får du nok tid til at jule igen.knus sonja

Heidi sagde ...

held og lykke med opgaven - og selvfølgelig når du da den ;O)