torsdag den 4. september 2008

En Javablu Award....

Jeg har modtaget en Award fra http://karinabeck.blogspot.com/

Tusind TAK for den.... :o)


Reglerne for denne award er:
And here are the rules:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.
Nå, men ellers går tiden med at læse en masse faglitteratur - hold da fast min hjerne skal vende sig til det... :o(
Håber jeg kommer til at se en masse af jer til Scrap A Mania... Jeg rejser over til Stinne i morgen og jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at se hendes mave og forhåbentlig alle jer andre hvis I kommer på SAM....
HUSK at kigge forbi Unik Hobby´s stand for der sker en MASSE spændende ting... :o)
Tjek også lige AnneBente´s Skitse i skitse stafetten runde 3... http://www.unikhobby.blogspot.com/
God weekend til jer alle når den kommer og TAK fordi du kiggede forbi.... :o)

Ingen kommentarer: