tirsdag den 21. september 2010

BLOGCANDY.....

Jeg er her stadigvæk og min overraskelse fra sidste indlæg er mit nye blogdesign... Det er Marie der har lavet det og jeg er SÅ vild med min blogs nye udseende.... Tjek lige hendes flotte blog... :o)

I anledningen af min blog har fået en make-over har jeg besluttet at lave en blogcandy... :o)
For at deltage i min blogcandy skal du skrive en kommetar under dette indlæg og så svarer på spørgsmålet: Hvilken farve har den halskæde jeg har på billedet i min header??
Så skal du henvise til min blogcandy på din egen blog... :o)
Vinderen bliver udtrukket torsdag den 30. sept om aftenen..
Håber I er med på en lille konkurrence, da jeg har glædet mig rigtig meget til at vise min flotte blog frem.....
TAK fordi du kiggede forbi og god aften.... :o)

7 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

Hold da op en lækker blog du har fået!!

Og sikke en lækker blogcandy :)

Sabina Bjerre sagde ...

åhh undskyld - din halskæde er rosa, lys, hvid?? Kan ikke helt se det :)

Heidi sagde ...

Lækker nyt udsende din blog har fået - er vild med farverne også :)
Din kæde hmm gætter på cremfarvet

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er en lækker blog du har fået, men det er da et helt vildt skønt billede af dig selv du har fået på... gladere kan man da næsten ikke se ud ;-)

Jeg tror at din halskæde er en mellemting af noget meleret, råhvid, fersken og begie... synes ikke den virker helt ensfarvet...

Lækker blogcandy må man sige... synes ikke at jeg har set den die før med det quindetegn, og kan se at det også er på papiret... lækkerier, hvor er det mon fra??? og lige mine farver....

Knuz

Frk. Toft sagde ...

Din blog er blevet super fin! Jeg vil sige at din halskæde er ovre i en sart rosa måske. Det kunne godt minde lidt om rosakvartz (tror det staves sådan)

Og jeg linker da selvfølgelig lige til din blogcandy!

frktoft.blogspot.com

Knus Mie

10na sagde ...

Tillykke med din blog makeover, det er bare så flot. Jeg tror din perlekæde er ferskenfarvet. Jeg er helt vild med din frisure. KH 10na

Gitte sagde ...

Hold da op en lækker make-over din blog har fået.:)
Super lækker blogcandy du udlodder :)
Jeg tror at din halskæde er rosafarvet, minder lidt om rosakvarts sten.