tirsdag den 20. juli 2010

Nyt familiemedlem.......

Lidt kreativ har jeg været her i varmen, men disse kort har jeg lavet for et stykke tid siden, men ikke fået dem vist her på bloggen - har været rigtig dårlig til at få lavet indlæg det sidste lange stykke tid....





MEN den størte nyhed er:

I onsdag´s fik vi en SKØN og DEJLIG hund - Han er 1 1/2 år og hedder Bubber. Han er en Cavalie King Charles spanier og den skønneste familiehund. Man kan IKKE andet end elsker ham.... :o) :o)

Er han ikke skøn??

Her er Emil ved at give ham lidt mad...

Her er han Anders´ baby....


PUHA det er hårdt at være familens midtpunkt og så VÆRE så lækker... :o)



Jeg hentede ham onsdag i sidste uge uden drengene vidst noget om det, da de stadigvæk var på ferie hos deres far og da de kom hjem i lørdag´s blev de ellevilde og er total skudt i ham...

TAK fordi du kiggede forbi og for alle jeres dejlige kommetarer.... :o)


14 kommentarer:

Heidi sagde ...

skønne kort du har lavet - og joooooooo hvor er jeres nye familiemedlem skøn, kan da got forstå de blev elle vilde, skøn skøn overraskelse ;o)

HenrietteH sagde ...

Rigtig smukke kort - flot valg af papirer og sød detalje med sommerfuglen med perler som krop..

Sikke da en fantastisk overraskelse for drengene...

Tillykke med den nye familiehund - har selv en af samme slags som render rundt herhjemme..... Et godt råd er : husk at få redt dens ører jævnligt. Det bliver hurtig en stor høstak med de lange ører.. Vores har af praktiske årsager fået klippet ørerne ret langt ned, men det gør den ikke mindre skøn at se på.. Desværre blev vores hund døv for et år siden.. det er lidt besværligt..
God fornøjelse med den....

Grete sagde ...

Wauw..... for nogle super skønne kort, de papirer er da total skønne.

Og endnu engang tillykke med Bubber, ja han er bare lækker, har været i gang med Svend om at HVIS NU.... så kunne jeg godt tænke mig en Cavalie King...
Knus Grete

Maria sagde ...

Sikke fine kort du har fået lavet. Kender selv det med sommervarmen, man skal ud og nyde det gode vejr og ikke sidde inde og være kreativ - det må gemmes til en regnvejrsdag ;-)
Sikke en skøn hund i har fået jer! Det første billede hvor han kigger op på kameraet, er jo slet ikke til at stå for :-)

troll13 sagde ...

Wow en masse skønne kort du har lavet.
Og tillykke med familieforøgelsen, han er da super skøn. Han ligner mine forældres hund på en pris, havde jeg ikke vidst bedre ville jeg have svorget at det var hende ;o))))
Knus

Linda sagde ...

ÅH Tanja, hvor er han da lækker:-)
ja nu har du hund resten af live;-)

Flotte kort, og skønt at se lidt fra dig igen.
Go weekend

Karina Beck sagde ...

Nåååå hvor er han sød. Han bliver da familiens midtpunkt!
Rigtig flotte kort, du har lavet.

Charlotte Ravn sagde ...

Skønne kort og stort tillykke med vapsen. Det er en skøn race, min SuzziQ var også en King Charles.

Anonym sagde ...

du har ret...han er godt nok super sød og nuttet. Jeg kan godt forstå, at I er faldet pladask for ham. Tillykke med ham.

Kortene er super skønne. Jeg er vild med blomster og sommerfugle, skønne farver og så synes jeg altid det ser super godt ud med punchede "blonder".
Dorte

Betina Olesen sagde ...

Nåhhhh.... hvor er den bare sød, og sikke øjne... den er da ikke til at stå for og sikke en glæde den kan bringe ind i dit og drengenes liv.

og skønne kort du har lavet, isør dem med borderpunchene...

Gitte sagde ...

woaouw nogle skønne kort du har lavet. :)Super flotte detaljer.
Et stort tillykke med jeres nyefamiliemedlem.:) Jeg kan godt forstå at I har kastet jeres kærlighed på ham, for hvor er han bare sød.:)
Du må forsat ha' en skøn uge
knus

Conny sagde ...

Skønne kort du har lavet og tillykke med det nye familiemedlem,hvor er han sød,jeg kan god forstå drengene blev glade.

Frk. Toft sagde ...

Hejsa!

Kom lige et smut forbi din blog! Hold da ferie nogle rigtig smukke kort du laver.
Er først lige selv begyndt og kigge på det med scrapbooking nu her, da jeg syntes det er så flot.
Nu kommer jeg selv fra Viborg af og jeg har lige startet min blog op den anden dag, så der er ikke så meget på den endnu.
Hvor køber du dine ting ind henne til det at lave scrapbog og dine flot kort?

Med venlig Hilsen

Mie

Helle Sahl sagde ...

Stort tillykke med jeres nye skønne hund. Sikke en dejlig overraskelse.