lørdag den 22. maj 2010

Konfirmationen...

Ja, som altid for mig så løber tiden afsted... :o)

Emil´konfirmation gik bare SÅ godt og det var en skøn dag - med god mad og dejlige gæster som var i pragtfuldt humør....
Jeg skal nok en af de nærmeste dage få taget billeder af det album jeg lavede til ham, men jeg er lidt spændt op for tiden. Jeg skal aflevere mit afgangsprojekt på torsdag og der min skønne, søde svigermor været her i dag og fået afgangsprojektet rette til sammen med mig. Alle mine kommafejl m.m. - hun er pensioneret skolelærer, så hun har sine kommaregler i orden... :o)

Mit nye arbejde tager meget af min tid, men jeg er rigtig glad for det og syntes nu efter 3 uger at jeg er ved at have styr på tingene. Der har været rigtig mange ting hvor jeg har tænkt at det lærer jeg aldrig, men har alligevel lært det, så helt galt er det vist ikke. Griner. Man kan godt lære en gammel cirkus hest nye tricks..... :o) :o)

Mens I venter på at jeg får taget billeder af albummet, skal I lige se en af de andre ting som jeg har lavet. Et konfirmationskort til Emil´s klassekammerat og gode ven, de var med til hinandens konfirmationer....


Tak fordi du kiggede forbi og fortsat god pinse.... :o) :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot kort og i dejlig anderledes farver.
Tak for din hilsen og fortsat god pinse.

Netti sagde ...

Godt at høre at du trives med dit nye arbejde. Det er vigtigt.
Super super flot konfirmationskort du har lavet.

Grete sagde ...

Rigtig fint kort du har lavet. Og endnu engang et stort TILLYKKE med Emil, dejlig at høre at I havde en god dag.
Dejligt at du befinder dig godt i dit nye job, selv om jobet betyder der ikke er så meget tid til os andre :-)
Glæder mig til at være sammen med dig igen.
Knus Grete

Conny sagde ...

Kære Tanja
Et forsinket til lykke med Emils konfirmation. Det kan godt være hårdt, at starte på nyt arbejde,men alt begyndelse er jo svært.
Men knus til dig her fra