tirsdag den 23. marts 2010

Et langt indlæg og en KANON nyhed...... :o)

UPS fik lige trykket for tidligt.... :o(

Nå, men dette indlæg bliver lidt langt da jeg har en masse skønne ting at fortælle...

Først vil jeg fortælle at jeg har fået job som talepædagog i Herning kommune pr. 1 maj og jeg er bare SÅ glad. Første ansøgning og der var job - er stolt.... :o) :o)

Så var jeg på convention den første weekend her i marts sammen med nogle total skønne Quinder.... TAK endnu engang til Grete, Stinne, Rikke og Linda... :o)

Fredag mødtes vi i sommerhuset som vi havde lejet, så hyggede vi og spiste Linda´s lækre mørbradgryde og Stinne´s lækre fastlavnsboller... Vi skulle alle til førscrap og hvor var det bare rigtig hyggeligt med banko og en masse snak.. Hjem i sommerhuset igen, hvor jeg havde taget en Asti med som var købt og skulle have været drukket i forbindelse med at jeg bestod min mundtlige eksamen. NÅ, men vi kunne ikke få korkproppen af og jeg tror det tog os omkring 30 min - men heldigvis så smagt den GODT.... :o)

Lørdag morgen startede vi med morgenmad og så strøg vi afsted mod convention og det var rigtig skønt at vi ikke skulle køre ret langt. Det var bare en rigtig god dag med masser af indkøb, hygge, snak og jeg var da også lidt kreativ... Jeg var hjemme kl. 21 lørdag aften og der var jeg godt nok færdig, men på den gode måde efter nogle kanon dejlige dage... Vi har købt billetter til næste convention og jeg glæder mig allerede.... :o)

Denne flotte æske med påskeæg fik jeg af Stinne - TAK søde.... :o)
Disse kort nåede jeg at lave til convention både fredag og lørdag. Jeg fik også lavet næsten 2 layout´s men de er til en konfirmant som nogle gange kigger forbi her, så det bliver først senere at I får dem at se.... :o)


TAK fordi du kiggede forbi.... :o)

16 kommentarer:

Heidi sagde ...

STORT TILLYKKE det er ski da bare SÅ flot - husk at skulderklappe dig selv ;o)

Rigtig skønne kort du har lavet og lyder som en super weekend, jeg vil helt sikkert med næste år ;o)

Rigtig god dag til dig

Karina Beck sagde ...

Først stort TILLYKKE med jobbet. Hvor er det dejligt for dig.

Det lyder hyggeligt og det er en god ide at være sammen med andre scrappere tæt på et crop, så man ikke skal køre langt samme dag og aften.

Det er nogle flotte kort med mange dejlige detaljer.

Du må have en fantastisk dag.

Sanne sagde ...

Hej Tanja! Stort tillykke med dit nye job - håber du bliver glad for det!
Super søde kort med mange fine detaljer :0)

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor sejt!! Stort TILLYKKE Tanja, forstår godt at du er vildt glad og stolt, det har du også grund til at være :D
Skønne og søde kort du har lavet.
Ja, convention var en super dag, var ikke til førscrap...ved så slet ikke om jeg kommer med næste gang, da det ligger på min fødselsdag, men nu ser vi ;)
Fortsat god uge til dig.

Grete sagde ...

Endnu engang et kæmpe stort TILLYKKE med jobbet, det er bare så sejt...
Jeg var jo en af de heldige der fik lov til at nyde et par dejlige i Middelfart sammen med dig, og den oplevelse kan jeg leve længe på.
Super søde kort du fik lavet dernede, med mange søde detaljer.

VIL DA LIGE PRALE LIDT OGSÅ, JEG FIK OGSÅ EN AF DE SKØNNE "PÅSKEÆG" FRA SØDE STINNE!!!
Knus Grete

Mette sagde ...

Stort tillykkke med jobbet, hvor er det godt gået. Kan godt forstå du glæder dig til at starte.

Super lækre kort, du har fået lavet på convention.

God dag til dig - sikke et forår du går i møde....

Scraphilsen
Mette

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hold da op Tanja, det var bare flot. Et stort tillykke med jobbet - hvor er det skønt for jer...

sonja sagde ...

Stort tillykke med jobbet de var sgu god til dig,om nogen har du fortjent det.Fin påske æske i fik af stinne.og et flot flot kort.ha en dejlig dag.knus sonja:)

hyggehulen sagde ...

hej kære ven endnu en gang RIGTIG HJERTELIG TILLYKKE til dig ..super skønt at høre ,blev bare så glad på dine vejne så blev det også en god dag for vi andre sonja og sabina har lige været her en lille tur, og der lød det HAR I HØRT tanja .... ja ja ja svaret vi dejligt dejligt knus knus

Anne Bente sagde ...

stort tillykke med job, skøøøønt, og sikke skønne kort du har lavet.
ha en god aften.

Gitte sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med jobbet.:)Hvor er det dejligt at høre.:) Held og lykke med det.:)

Sikke nogle skønne kort du har lavet. Det lyder til at du havde et skønt convention.:)
En rigtig sød påskeægs æske Stinne har lavet til dig.:) Hvor er hun sød.
Du må forsat ha' en rigtig skøn uge
Knus

Anonym sagde ...

Først og fremmest super mange gange tillykke med jobbet. Hvor er det bare super skønt at der var bid første gang.

Jeg har jo hørt lidt om jeres tur til Convention,,,,og jeg skal heldigvis med næste gang..hurra. Har tilmeldt mig.

Super skønne kort du har fået lavet.

Mange knus
Dorte

fie & Co sagde ...

Nøøøj Tanja, hvor er de flotte de kort! Jeg ville elske og være modtager af dem;0)

Og et STORT tillykke med det nye job;0)

Knuser

Conny sagde ...

Et stor tillykke med jobbet, det er da bare flot, at du får job første gang du søger. I har vist haft et par hyggelig i sommerhuset og til convention. Rigtig flotte kort.

Pia sagde ...

super skønne kort med mange fine detaljer. Stort tillykke med jobbet

Linda sagde ...

FOR H.... da Tanja, et STORT tillykke med jobbet...nu må jo ha mere Asti:-) griner
Ja det var en kanon tur vi havde jeg glæder mig også til oktober.
Skønne ting du fik lavet også det vi ikke må se her:-)
Scrappeknuzz Linda