lørdag den 22. august 2009

Kort uden stempelaftryk....


Sådan ser mit scrapbord ud lige nu... :o( :o(


Der er stadigvæk liv i mig, selv om det godt nok har været en hård omgang med flytningen, gøre lejligheden klar til syn og udpakning....

Jeg syntes selv jeg er nået langt og efterhånden har styr på de fleste ting, men mit scrapbord - PUHA det ser slemt ud.... :o( :o( Som I selv kan se på billedet, så jeg ved ikke lige hvornår jeg får helt styr på det igen- og kan være kreativ igen.... :o)
Her er nogle billeder af kort uden stempelaftryk - det har været en udfordring for mig, men jeg syntes det har været sjovt og lærerigt.... :o)
Jeg har ladet mig inspirer af Nancy - hun er hollænder og KANON dygtig.... TJEK lige hendes side.....
Kortene lavede jeg inden flytningen, for jeg har ikke rigtig haft overskud til at være kreativ. I torsdag´s havde jeg besøg af 3 skønne scrappeQuinder, men det eneste jeg fik lavet var nogle embossede stempelaftryk og snakket..... Griner









TAK fordi du kiggede forbi og god lørdag aften... Jeg har kun den yngste søn hjemme, så vi skal hygge med pizza, sodavand og masser af slik - mens vi skal se premieren på "fangerne på fortet".... :o)

10 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Dejlige farverige kort. Jeg kan godt se Nancy inspirationen. Det er ikke til at gå fejl af. Kun til at blive glad af.

Når du får hyller osv op skal du nok få god plads ved det store bord ;o)

Må du have en dejlig weekend med pizza og hygge. Knus

Heidi sagde ...

Puha ja jeg kender det alt for godt det med at pakke og flytte :o/ der går nok lidt tid men ser ud til lækkert stort bord og hylder kan jo gøre en del ;o)

Lyder som en total hygge lørdag aften - rigtig god fornøjelse knus

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Pyha Tanja, godt du er på den anden side af det nu.... Men hold da op en scrapplads du kan få dig, når du får pakket ud...

Kort uden stempler??? Ja jeg synes dine er kanon flotte og Nancy er ganske som du skriver en stor inspirationskilde.....

Ha´det godt til vi ses igen, og det varer jo ikke længe... knuzz

Anonym sagde ...

Hej Tanja.
Jeg synes jeg kan genkende den lidt roede orden du har på bordet..hi.
Skønne kort og sjov udfordring. For jeg har faktisk næsten altid et stempel motiv på.
Dine kort blev vildt flotte og jeg elsker farver. Så jeg vil helt klart lifte ideerne og prøve at lave nogle kort uden stempelmotiv.

Stinne sagde ...

WAU - jeg kan slet ikke lave udetn stempel aftryk - men nu ved jeg hvor jeg kan bestille - Knus

Anne Bente sagde ...

wawww total lækre, super farver, flotte kort.

sonja sagde ...

Dejligt du er på denne side af flytningen,så kommer det andet nok engang når du er klar til det.Wauw dinne kort er da vildt flotte,også uden stempelaftryk.knus ha en god dag :)

Karina Beck sagde ...

Jeg er også vild med Nancy. Flotte kort, du har lavet.

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Jeg så på Scrapsisters at du også kom til sensommercroppet. Det bliver hyggeligt at møde dig IRL.

Netti sagde ...

Flotte kort du har lavet i lækre farver.
Ja det tager tid at komme i orden efter en flytning, men mon ikke du får styr på dine scrapting hen ad vejen :)
Lyder hyggeligt med pizza og tv :)