søndag den 19. juli 2009

Konfirmations album...

Jeg er blevet færdig med mit projekt: Konfirmationsalbum... :o)
Jeg syntes det er blevet okay, men modtagerne blevet meget glad og syntes det er kanon... Så kan det ikke blive bedre... :o)
Det var en overraskelse og hun vidst ikke at jeg var igang med at lave albummet til hende - hun er vild med blå, så jeg har holdt hele albummet i blå nuancer... Jeg har brugt papir fra MAJA design, men fra forskellige serier...
Håber I nyder den danske sommer og hvad I ellers laver... :o) :o)
Jeg har lavet 20 LOér i albummet, men har valgt kun at vise jer et uddrag af dem...



Hun skal selv skrive menuen på med hendes egen håndskrift...










TAK fordi du kiggede forbi og for alle jeres skønne kommetarer - de varmer.... :o) :o)














19 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hold da op Tanja hvor er det bare flot, det kan jeg godt forstå modtageren blev glad for. Tror da også lige der er lidt der skal lifts til Frederikkes album....

Og tusind tak for dine søde ord på min blog :))

Anne Bente sagde ...

åh..... jeg kan godt forstå hun blev glad, hvor er det bare kanon flot, og de farver er bare lækre.

Pia sagde ...

Det er også et super flot album og et minde for livet, kan godt forstå det vakte glæde

Linda sagde ...

Det er et rigtig flot stykke arbejde du har lavet, kan godt forstå at modtageren blev glad...det varmer når der er nogle som kan li det vi laver:-)
god sommer

Helle Sahl sagde ...

Kan forstå hun blev glad for det album. Der er da super flot oggennemført.

sonja sagde ...

Hvor er den bare super flot,kan godt forstå den bragte lykke,dejligt minde om sin fest. men sikke mange skønne detaljer du er kommet med,wauw.knus sonja

HenrietteH sagde ...

20 LO's - sikke et arbejde. Du har sandelig haft travlt..
Hvor er det bare et skønt minde at få for sådan en stor dag...
Super flot lavet, Tanja...

Fortsat god dag til dig..

Gitte sagde ...

wow hvor er det album bare skønt. Jeg kan godt forstå at hun blev lykkelig for at modtage det. Sikke nogle lækre detajer. Mums
Du må forsat ha' en dejlig sommeraften.:)
Knus

Sarah sagde ...

Det ser super ud. KAn godt forstå at det bragte lykke. I mit næste liv vil jeg også have tålmodighed til at lave sådan noget.

Mette sagde ...

Sikke da et lækkert album at få. Det er rigtig sødt og med mange gode detaljer.

Heidi sagde ...

nøjjjj hvor er det flot og SIKKE et arbejde ;o) Kan da godet forstå det blev et stort hit

Rigtig god weekend knus

Grete sagde ...

NØJJJ... hvor er det et flot stykke arbejde du har lavet der. Det er et super dejligt minde om den første store fest. Rigtig mange fine detaljer, og dejlige farver.
Knus Grete

Anonym sagde ...

Det er et helt igennem fantastisk album du har lavet.
Hold da helt fast en masse skønne Lo´er. Du er og har altid været utrolig kreativ og du udfører dine projekter til UG med Kryds og Slange...eller rettere til et kæmpe stort 12-tal.

Netti sagde ...

Hvor er det virkelig flot. Jeg kan godt forstå at hun blev meget glad. Sikke da en dejlig overraskelse til hende :)

Karina Beck sagde ...

Sikke en heldig modtager!! Det album må have gjort lykke.

troll13 sagde ...

WOW Tanja, sikke et fantastisk album, du har fået lavet. Super gennemført med massere af detaljer.

Eva (Fister) sagde ...

Sikken en fantastisk gave. Kan godt forstå hun blev glad. Rigtig flotte layouts.

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot album du har lavet til konfirmanden Tanja! Jeg kan godt forstå at hun blev glad for det!

Connie sagde ...

Sikke et lækkert album du har lavet til konfirmandet. Kan godt forstå hun blev glad og sikke en overasklse.