onsdag den 16. juli 2008

Så er der lidt nyt på bloggen.......

Lige nogle flere kort til inspiration... Det er kun kort jeg får lavet for tiden, men syntes også jeg kan blive helt bidt af kort-produktionen og kommer hele tiden i tanke om nye ideer... :o)
Dette kort er lavet på papir fra We R Memorykeepers Restoration serien - karton fra Bazzill - Stempelaftryk fra Whipper Snapper Bear- Boo Boo Bear - QK plaster - Scrapper´s net - QK Snowday alfabetet....


Dette kort er lavet med Papir fra Basic Grey Fruitcake serien - Karton fra Bazzill -Stempelaftryk fra Hänglar og Stänglar - QK revolution Flower - Blomster fra Prima Press N Petals - Qk blade - Adhesive Rhineston Unik Hobby

Dette kort er lavet i papir fra Basic Grey serien Patterm Paper - Karton fra Bazzill - Stempelaftryk fra en Swap jeg har deltaget i - Knapper fra en genbrugsbutik - Bånd fra den lokale stofbutik - Båndpynt dimser fra dåsesodavand (Syntes jeg var meget aktuelt til dette ungdomskort) - QK Chopsticks alfabetet.....

Dette kort er lavet på papir fra Maja Design -Mine venner Rosa serien Marina - Karton fra Bazzill - Stempelaftryk fra Magnolia - Blomster fra Prima - Perlemorsbrads fra Panduro - Adhensive Rhinestone Unik Hobby....

Tak fordi du kiggede forbi og rigtig god dag til dig.... :o)

3 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

du laver altså bare nogle super flotte kort det er rigtig god inspiration og lure på din blog

Pia sagde ...

flotte kort du har lavet og sikke mange detaljer der er på kortene,lækre farver

Heidi sagde ...

de er bare super skønne dine kort - og har ligggggeeee fået en ide :O)