tirsdag den 27. maj 2008

JUHUUUUUU........ BLOG CANDY... :o)

JUHUUUU - Jeg har fået min endelige bekræftigelse på at jeg til august starter på at læse videre til talepædagog..... :o) :o)
Det skal fejres, så jeg sætter 2 pakker stempelaftryk på højkant.... :o) :o)
(45 blandede stempelaftryk - nye magnolia - hänglar & stängler og andre lækre aftryk)


Hvis du har lyst til at deltage skal du blot lægge en kommentar under dette indlæg, derefter lave et link til min blog på din egen side. Blog candy konkurrencen er frem til tirsdag den 3 juni -hvor vinderne bliver udtrukket :o)

Hvis du vil deltage i lodtrækningen om stempelpakkerne så er det bare om at komme i gang....
Tak fordi du kiggede forbi :o)

25 kommentarer:

Curly sagde ...

Rigtig rigtig mange gange tillykke :)
Så sidder jeg jo og bliver lidt misundelig... ville selv gerne ha startet på uddannelsen da jeg var færdig med min hf, men havde desværre 0,1 for lidt i snit til at søge ind på kvote 1 :(
Men rigtig mange gange pøj pøj med det, kan ikke være i tvivl om at det er andet end en fed uddannelse :)

Peggy-Sue sagde ...

TILLYKKE Tanja.. hvor er det bare vildt fedt du kom ind.
Og er du vimmer du har været produktiv.. nu min eksaminer snart er overstået skal jeg også have lavet noget scrap igen:)
Ses vi til Convention i Oktober igen?

Anne sagde ...

Mange gange tillykke med det! Jeg er selv lige stoppet på den uddannelse, men håber du bliver rigtig glad for den!! Al mulig held og lykke med det!

Helle sagde ...

Tillykke Tanja.

jeg vil da gerne vinde de lækre "candy" mums.

Knus Helle
(tobiaskristian)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE - jeg håber du bliver rigtig glad for det....

Fandt lige ud af at du ikke står på blogglisten på Scrapcat, så du er nu tilføjet mine favoritter, kan helt sikkert lifte lidt fra dine lækre kort.....

Bl.a. Hängler og Stängler, wow dem vil jeg helt vildt gerne vinde....

Lone sagde ...

Stort tillykke med optagelse på din ønske uddannelse.
Vil gerne være med i din blog candy, da jeg rigtig gerne vil have fingre i nogle Hangler stempler ;-)

Mutte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mutte sagde ...

Tillykke med optagelsen, håber at det vil gå dig godt.

Lotte sagde ...

-Også et tillykke herfra. Jeg har lagt et link til din blog på min blog og håber på jeg så vinder.. :D

Betina sagde ...

Mange gange tillykke med optagelsen. Det bliver da vildt fedt, at skulle lave noget man virkelig brænder for. Held og lykke med det hele.
Jeg har linket til din blog candy på min side ;O)

Sarah sagde ...

Stort tillykke herfra også. Rigtig meget held og lykke med din uddannelse. Det lyder rigtig spændende.

Cowgirl sagde ...

Tillykke Tanja, håber du bliver gald for studiet og at du må møde dejlige mennesker på din vej - Held og Lykke

Fru N. sagde ...

Tillykke med optagelsen på din nye uddannelse. Det lyder bare super super spændende. Selv om jeg egentlig ikke savner at læse (synes altid man har dårlig samvittighed), så kan jeg godt savne at lære noget nyt....Held og lykke med det.

Trine Emdal sagde ...

Et Kæmpe TILLYKKE skal der lyde
håber du bliver rigtig glad for og starte på din uddannelse
din blog er bare super skøn man kan ikke andet en få nye og rigtig gode ideer
pøj pøj med uddannelse
og Rigtig dejlig sommer

troll13 sagde ...

Tillykke, hvor er det fedt, at du kom ind. Pøj, pøj med uddannelsen ;o)

Mette sagde ...

Stort tillykke Tanja - sikke en lækker præmie, den må da gerne havne her ;-)

Marianne1972 sagde ...

Et kæmpe tillykke fra mig. Det er altid skønt når drømme går i opfyldelse.

Det er en skøn hjemmeside, den vil jeg besøge ofte.. og jeg kommer nok til at scraplifte fra dig en gang imellem ;o) knuz Marianne1972

tinaw25 sagde ...

Stort tillykke til dig. Og super god idé med din konkurence, vil også mægtig gerne have nogle stempel aftryk :)

Lillemille sagde ...

Hjertelig tillykke Tanja med den gode nyhed.
Det er en flot blog du har. Den vil jeg se nærmere på.
kærlig hilsen
Birthe
Lillemille

maria sagde ...

Kæmpet stort tillykke med at du er kommet ind og læse.
Sikke en lækker præmie, den må gerne komme hjem til mig :0)

Karina Beck sagde ...

Hej Tanja. Tillykke med optagelsen på uddannelsen.
Jeg har selvfølgelig også lavet et link på min blog, for hvem kunne ikke godt tænke sig at vinde de lækre stempelaftryk ; )

Susanne sagde ...

STORT TILLYKKE super dejligt når man kan komme i gang med det man har lyst til.

Anonym sagde ...

Først og fremmest tillykke med optagelsen på dit videre studium.
Skøn blog candy.
Jeg har lavet et link til din side på min hjemmeside : www.dot-scrap.dk

Heidi sagde ...

Et stort tillykke skal du også have fra mig :o) Og skønne sager du laver - vil helt sikkert besøge dig igen

Anne Bente sagde ...

åhhhh så lækre stempler, og stort tillykke til dig :)