søndag den 9. marts 2008

SCRAP I DET JYSKE....

SÅ kom dagen endelig for scrap i det jyske - uhhh min første convention og jeg havde virkelig 1000 sommerfugle i maven og vidste ikke rigtigt om jeg var klar til at skulle dette....
MEN det blev en kanon oplevelse og en hyggelig dag, sammen med en MASSE mennesker som er fælles om den samme hobby.... FEDT....


Jeg havde fået lokke min veninde Majbrit med og hun var Helt ny scrapper, så jeg følte mig lidt erfaren... Stinne siger godt nok, at jeg ikke mere kan putte mig ind under Nybegynder... *GGG*


Vi havde valgt 3 kursus: Farvesammensætning af LO - Kalligrafi - Farvning af stempler...

Jeg fik lavet et enkelt layout og begyndt på et dobbelt, som jeg lavede færdigt da vi kom hjem...







Jeg vil lige vise dette Kanon FLOTTE layout Majbritt fik lavet. Noget til convention og resten da vi kom hjem.... Hun købte en svæveramme for det er til en gave.....








4 kommentarer:

Pia sagde ...

flotte ting i fik lavet på convention, godt at høre det var en kanon dag, ville også gerne have været der.

Stinne sagde ...

WAAU Jeg er STADIG misundelig på jer der var afsted!

Det er nogle flotte ting i har lavet og flot Lo - som din veninde lavede som det første!!!

Netti sagde ...

Tak for de lækre små myrer :o)
Jeg håber at du fik noget ud af kurset hos mig :o)
Flotte layouts du har lavet. Virkelig lækre og med dejlige detaljer.

Conny sagde ...

Det skal jeg vist prøve næste år. Jeg er startet her i det nye år er også jyde fra Viborg. Jeg har kikket ind på din blog og set det du laver ,jeg tror også det slut med at du kalder dig nybegynder