fredag den 1. februar 2008

Lige et kort........

Lige et kort som jeg blev nød til at lifte fra Stinne...

I Tirsdag´s modtog jeg en dejlig kuvert som søde Stinne havde sendt til mig - der var nogle lækre ting i og et total flot kort hvor der stod en masse dejlige ting om mig som veninde...

Kortet var det inde fra Stinne´s hjemmeside som man kan "skubbe" op og lige fra første gang jeg så det, var jeg total vild med det....

Vidste så ikke at det var til mig.... :-)

Min skønne svigermor bliver 70 og jeg har lavet det til hende.. :-)



5 kommentarer:

Stinne sagde ...

SUPER FLOT! Sikke du kan !!

maria sagde ...

Wow et flot kort

troll13 sagde ...

Super flot, det bliver din svigermor a bare glad for :o)

Stine66 sagde ...

Sikken en masse TING der er på - lige mig - FLOT kort.

Mette sagde ...

Hold da helt op et flot kort. Det må jeg lifte en dag. Man bliver helt glad af at se på det.

Rigtig mange flotte ting du laver - jeg kigger forbi igen :-)